Ze zitten al voorgekookt in zoeen vacuumding.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu alvast koken en dan morgen opbakken

Ohja wacht... pen en papier pakken!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk op en maak een weekmenu! Dat shopt nog efficiënter en je koopt minder zooi die je niet nodig hebt en dus later wegtieft

quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit liet me niet los natuurlijk, dus even uitgerekend:
Lambchops: 700 gram voor 10,98
Dus per kilo 15,69
Ribeye van de AH die hij normaal heeft: 26,99 per kilo
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)ribeye+steak+2+stuks
Dus 15,69 per kilo of 26,99 per kilo... ik vind het toch WEL 'zoveel goedkoper'
Pfieuw, ik was toch goed bezig

Leg het dan ook goed uit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zitten al voorgekookt in zoeen vacuumding.![]()
En daar eet ik twee dagen van.
Jullie begrijpen me niet.![]()
Ik ga broccoli met spekeerpels en varken eten.

Deed ikquote:

Wij hebben vandaag een ovenschotel met pasta en courgette, tomaat champignons ui , kip en een Goudse kaassaus ( jij zou dan een ander sausje erover moeten doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Stomme is dat ik eigk zin heb in pasta. Maar dat kan niet omdat mijn groenten en vooral de aardappels dan over de datum gaan.

oh ja ik dacht een verpakking pp, als je met zn 2en 1 pak eet is t idd beterquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 5,49.
Met die steaks eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 13,--.
Da's toch wel iets goedkoper?
Per kg maakt niet uit, dit is idd in grammen minder vlees per persoon, maar ik ben niet zo heel gek er op, dus ik eet meer aardappeltjes en sla.
Zelfs als we ieder een verpakking lambchops opeten is het nog goedkoper, twee euro
Of ben ik nou gek?

Ovenschotelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een ovenschotel met pasta en courgette, tomaat champignons ui , kip en een Goudse kaassaus ( jij zou dan een ander sausje erover moeten doen) maar het lijkt heel lekker te worden

Zie de kiloprijs hierboven en be proud!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja ik dacht een verpakking pp, als je met zn 2en 1 pak eet is t idd beter

Maar mn vader is mn vaaadeeeeeerrrrrr!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeluisterd kan ik hem ook meezingen
hahaha je vader ja je vader die is gek
je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is nog gekker
... en dan weet ik hem niet meer

OHJAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar mn vader is mn vaaadeeeeeerrrrrr!
Hou je bek!
lalala
HOU JE BEK!
Helemaal uit mn hoofd

Bij de C1000 nu voor 1 euro in de aanbiedingquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een pizza besteld. Kan je daar ook een voorraad van aanleggen?![]()
Toffe foto van Biet, ze kijkt net zo trots als d'r baasje!

Nee, van de pizzabakkertquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de C1000 nu voor 1 euro in de aanbieding

Oh daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:
Onderwijl Greys haar relaas lezend kon ik het niet helpen dat ik aan Geer 7 Goor moest denken toen zij de supermarkt instapten![]()
sorry Greys

Lekkerrrrrr! Ik zag een folder van New York Pizza, die een nieuwe pizza hebben, chicken club oid. Een soort clubsandwich als pizza. Ik moest me inhouden...quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een pizza besteld. Kan je daar ook een voorraad van aanleggen?![]()
quote:Toffe foto van Biet, ze kijkt net zo trots als d'r baasje!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Laysa op 12-11-2013 18:55:06 ]

Goei Bezigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik eet heerlijke rösti driehoeken met cole slaw en boomstammetje vlees, allemaal van de Lidl![]()

Pollo specialequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr! Ik zag een folder van New York Pizza, die een nieuwe pizza hebben, chicken club oid. Een soort clubsandwich als pizza. Ik moest me inhouden...
Wat heb je voor eentje besteld?
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |