Nee joh, voor dat geld heb je biefstuk vermorzeld voor het gehakt of zo...quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's idd best duurmaar dan heb je meestal goei gehakt.

Ik zou zeggen, alles wat op moet in de blender, stoofperen erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:44 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik vanaaf nu gaan eten?
Ik heb: broccoli, bloemkool, prei, diepvriesboontjes diepvriesasperges, blikerwtjesmetworteltjes, varkensfilet, kipfilet, rookworst, gehakt (diepvries), vis (diepvries), aardappeltjesmetspekjesineenzakkie, krielaardappeltjes in een zakkie, gewone aardappelen (iets kruimig, voor stamppot), rosti rondjes.
![]()
Aangezien sommige dingen op moeten zijn de broccoli en aardappeltjesmetspekjesineenzakkie in ieder geval goede kanshebberts.![]()
En dan natuurlijk stoofpeertjes.Twee diepvriesporties staan klaar voor De Kou. Nog even afkoelen en er dan een plekje voor vinden.

Ik neem je bijdrage mee in de overweging.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, alles wat op moet in de blender, stoofperen erbij.

pasta met groenten een optie? je moet experimenterenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Stomme is dat ik eigk zin heb in pasta. Maar dat kan niet omdat mijn groenten en vooral de aardappels dan over de datum gaan.

Pasta met broccoli, champignons, ham of spekreepjes, pesto en een scheutje kookroomquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Stomme is dat ik eigk zin heb in pasta. Maar dat kan niet omdat mijn groenten en vooral de aardappels dan over de datum gaan.

Maar daar zijn de aardappels niet mee gered.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
pasta met groenten een optie? je moet experimenteren

Red mijn eerpels!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar zijn de aardappels niet mee gered.
Gnocchi maken een optie?
Van je aardappels af en toch iets anders, bijna pasta-achtig.

Dat maak ik vaak zat hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
pasta met groenten een optie? je moet experimenteren

Geen ham, geen losse spekreepjes, geen champignons, geen pesto, geen kookroom.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pasta met broccoli, champignons, ham of spekreepjes, pesto en een scheutje kookroom

Nu alvast koken en dan morgen opbakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ham, geen losse spekreepjes, geen champignons, geen pesto, geen kookroom.
En mijn eerpels dan?

Dit liet me niet los natuurlijk, dus even uitgerekend:quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die lamchops toch niet? 1 euro per stuk, maar per kg?

Ohhhhhh lekker avondeten!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier toch nog ff geC1000'd voor de blikjes Gourmet en Whiskas tbv DTH, maar verder niets meegenomen
Zometeen stoofpeertjes en een gehaktbal met mosterd op brood
En Go Greys, ghy boodschappenwonder

Ongeluisterd kan ik hem ook meezingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:06 schreef Laysa het volgende:
Ik heb deze wel 10 x gehoord vanmiddag en nu wil die niet meer uit mijn hoofd
en nu ff terug lezen![]()

Schrijf het dan gelijk op en maak een weekmenu! Dat shopt nog efficiėnter en je koopt minder zooi die je niet nodig hebt en dus later wegtieftquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekker avondeten!
Onthoud dit voor mijn weeklijst van volgende week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |