Haal je laptop eens van je oor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet zo goed; verbinding is nogal slecht

Ja, daar word je blij vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind het zo tof dat die stichting echt die hondjes willen blijven volgen enzo om te zien hoe het met ze gaat. Ze leggen er geld op toe steeds. Dus tenminste niet zo'n foute Marktplaats stichting die geld er aan wil verdienen aan hondjes verkopen en daarna zoek je het maar uit.
Echt goed, dit
Ow, ah kijk! Dat was hetquote:

Dat was ze ook echt!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat ziet er als een hele lieverd uit!

Ik bedoelde de hondquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ze ook echt!
Ze heeft wel honderd foto's van Biet genomen (die dus eerst Caremela heette in Spanje haha).
Zo begaan! En maar knuffelen met de honden. Spreken geen woord engels, dus alles moest met handen en voeten hihi.

Ohhhhhh hahahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hond
Die mevrouw zal ook vast heel aardig zijn hoor, maar net niet mijn type

Ik ga ook zóóó vreselijk hard slapen vanavondquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel een tukje kunnen doen![]()
Misschien dat ik nog even naar mijn voorraadje in mijn voorraadkast ga kijken

foto van in de kast?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:

Doe!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:

Nou, nu eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 5,49.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die lamchops toch niet? 1 euro per stuk, maar per kg?

500 gram is de helft van een kilo, dus de prijs dan ook gedeeld door tweequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
wat Queller zegt Greys, je bent bijzonder.
stel, je koopt 500g gehakt en de prijs per kg is bv ¤15,90. hoeveel kost 500g?
ik ben geen rekenwonder

15.9 delen door 2. Of 16 delen door 2, voor het gemak in geval van hoofdrekenen zonder er goed in te zijn. Bij die prijzen overigens niks kopen hoor, veel te duur voor gehaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen rekenwonder

Ik word er blij van!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die AH tassen zitten dus ook nog vol kattenblikjes)

Keurig netjes ende mooooi ♥quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die AH tassen zitten dus ook nog vol kattenblikjes)

quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen rekenwonder
7.95.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
500 gram is de helft van een kilo, dus de prijs dan ook gedeeld door twee

Hahhahaa ja Bietje zat in het 'diervoer' gangpadquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik word er blij van!![]()
Bietje zo te zien ook.

Dan heb je gehakt van goud, voor die prijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's idd best duurmaar dan heb je meestal goei gehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |