Crazy cat ladyquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
BalenZou Greys ze allemaal stiekem voor zichzelf willen houden?

Nee, massage was gepland op dag1 van mijn vakantie (is nu dag 2quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een massage woensdag!En ook al dinsdag naar de sauna
Is dat in dezelfde week?

Niet naar een andere kaddenleveranciert sneaken dame.quote:

Bijna zoals met die rendierhoofden bij de Action dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar één

Ja zo is al dat genot een beetje verspreidquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, massage was gepland op dag1 van mijn vakantie (is nu dag 2) en sauna is de laatste dag.
Was lekker geweest om het na elkaar te doen, maar dat lukte werkplanningstechnisch niet. En dit is ook prima.

Jaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo is al dat genot een beetje verspreid

De leverancier waar ik mijn kadden normaal haal, heeft geen Boors!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet naar een andere kaddenleveranciert sneaken dame.

Je leveranciert heeft elk jaar nieuwe collectie! Let jij maar eens op waar ik volgend jaar mee kom!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De leverancier waar ik mijn kadden normaal haal, heeft geen Boors!

Jij weet het alquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
Queller, wat spannend! Je kunt het mij toch wel live een keer influisteren?
Ik ben met mijn goede idee van destijds geen spat verder nog, nooit meer wat mee gedaan

Oh, dat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het al
Toch
Ja, want jij zei nog dat ik eens moest denken aan dinges
Yups, jij weet het al. Most def

Voor in je onderbroekjequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stonden ook nog inlegkruisjes bij, maar dat durfde ik niet te typen.
Bij deze, inlegkruisjes

Wat maken we het spannend hequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Oh, dat!![]()
![]()
Ja nu weet ik het. Puur omdat je zei dat ik eens moesten denken aan dinges

Kliekjequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het al
Toch
Ja, want jij zei nog dat ik eens moest denken aan dinges
Yups, jij weet het al. Most def

Dit is wel super zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
Ah kijk, dit was op de Spaanse reünie.
De Spaanse mevrouw die over kwam naar Nederland en die daar in Spanje voor Bietje heeft gezorgd, heeft een foto van haar kaartje op FB gezet en daarbij een foto van hoe ze er nu uit ziet, die ze zelf gemaakt heeft dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was die mevrouw, van Fundación Protectora de Animales del Principado de Asturias, in Nederland toen ze Biet weer in Nederland zag
[ afbeelding ]

Noem je mij nu bloedirritant!?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat maken we het spannend he
Bloedirritant voor de andere F&F-ers!
Heerlijk om ook eens bloedirritant te kunnen zijn
Sorry...

Nou.... Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga het jou als eerste vertellen als de kogel door de kerk is

Ja ik vind het zo tof dat die stichting echt die hondjes willen blijven volgen enzo om te zien hoe het met ze gaat. Ze leggen er geld op toe steeds. Dus tenminste niet zo'n foute Marktplaats stichting die geld er aan wil verdienen aan hondjes verkopen en daarna zoek je het maar uit.quote:

Dat ziet er als een hele lieverd uit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
Ah kijk, dit was op de Spaanse reünie.
De Spaanse mevrouw die over kwam naar Nederland en die daar in Spanje voor Bietje heeft gezorgd, heeft een foto van haar kaartje op FB gezet en daarbij een foto van hoe ze er nu uit ziet, die ze zelf gemaakt heeft dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was die mevrouw, van Fundación Protectora de Animales del Principado de Asturias, in Nederland toen ze Biet weer in Nederland zag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |