trouwens de herhalingen op Yorin zijn gestopt?? afgelopen weekend iig niet
edit: o nee gewoon knock out ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 20-01-2003 21:12]
quote:Ik ben blij dat ik nog leef.
Op maandag 20 januari 2003 21:11 schreef ImPrEzA het volgende:
hm ik dacht echt dat Juup werd vermoord met dat gevechtmaar nu lijkt die ander me dood of niet?
quote:hahaa nee zo dom is juup nog net niet
Op maandag 20 januari 2003 21:11 schreef ImPrEzA het volgende:
hm ik dacht echt dat Juup werd vermoord met dat gevechtmaar nu lijkt die ander me dood of niet?
edit: o nee gewoon knock out
quote:haha lol...
Op maandag 20 januari 2003 21:11 schreef Juup© het volgende:[..]
Ik ben blij dat ik nog leef.
trouwens ontopic:
gaaf die voice dial van die vriend van Charlotte
quote:Hoe heet ze "kreeeuunnn "Charlotte" kreuuunnn"hehehe en dan een telefoon met voicedail
Op maandag 20 januari 2003 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
haha lol...
trouwens ontopic:
gaaf die voice dial van die vriend van Charlotte
quote:Mister Spock kneepje op een zenuwknoop ergens denk?
Op maandag 20 januari 2003 21:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
huh?? dat volgde ik ff nietwat deed ie bij juup??
Dat gedoe met die Aquajet en dat aantekeningenboekje enzo is cool. Weer lekker ouderwets Noordermeer vs. De Graaf.
. Ik vraag me alleen af waarom Jacob er nooit verder aan gebouwd heeft, het had De Graaf veel geld op kunnen leveren.
Dit seizoen staat echt in het thema van de zon. Eerst Sophie die een nieuwe liefde vindt en spontaan breekt de zon door en rijdt ze de serie uit onder een regenboog door, dan de zonne-allergie van het zoontje van Iris, toen die sport van Toa en Bas (Tang Su Do?) waarbij ze de hele tijd naar de zon keken en die moesten eerbiedigen enzo, en toen vorige week weer Conny die de werf van Toa kreeg en haar armen uitstrekt in de zon.
TIP: Ga nooit met een klein bootje voor een schip liggen dat te water wordt gelaten...
quote:NEEEEE!!!
Op dinsdag 28 januari 2003 23:28 schreef ImPrEzA het volgende:volgende week maandag de ALLERLAATSTE AFLEVERING van Westenwind!!
quote:Ja dat schoot mij ook meteen te binnen... Maar zou dat niet te voor de hand liggend zijn?
Op woensdag 29 januari 2003 12:23 schreef ImPrEzA het volgende:
hm dat gecombineerd met de vooruitblik van maandag:Charlotte
Oftewel, hoe een topserie is afgegleden naar een ontzettende baggersoap (met al die boten natuurlijk best begrijpelijk)
Het is goed dat de stekker eruit gaat, had alleen al na seizoen 1 moeten gebeuren!
quote:2 of 3 seizoenen had ook nog wel gekund, maar ben het met je eens dat de realiteit vooral vorig seizoen ver te zoeken was... nu gaat het weer enigszins
Op woensdag 29 januari 2003 14:10 schreef Elbutre het volgende:
Het eerste seizoen van Westenwind was top! Ze hadden er daarna eigenlijk gewoon mee op moeten houden, was toen een mooi afgerond verhaal. Maar nee, RTL besloot om het helemaal uit te melken. Gevolg, vertrekkende cast-leden die met de meest ongeloofwaardige verhaallijnen uit de serie moesten worden geschreven. Verder verloren de scripts sowieso alle vormen van realiteit.Oftewel, hoe een topserie is afgegleden naar een ontzettende baggersoap (met al die boten natuurlijk best begrijpelijk)
Het is goed dat de stekker eruit gaat, had alleen al na seizoen 1 moeten gebeuren!
Conny de Graaf, de ex-vrouw van Max, en moeder Noordermeer spelen echter nog wel super goed...
Alleen de Verhaallijnen!
:r:r
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |