Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Wat is een goed mixprogramma voor de pc? Dus waarmee ik makkelijk mp3 en wav's (bv samples maar ook hele nummers) aan elkaar kan mixen? Ik heb nog niet veel ervaring met mixen dus het moet niet een te ingewikkelde applicatie zijn maar moet wel veel kunnen. Alvast bedankt!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Ik raadt Cooledit 2 aan Vooral als je een goeie Active-X limiter/compressor plugin over de eindmix haalt. Cooledit 2 is te downloaden op elke KaZaA bij u in de buurt
File not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail, (M)ake one up