SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaarne met je zus als model.quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak zo wel een foto van mijn kamerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die foto van je buddha die je toen stuurdequote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak zo wel een foto van mijn kamer![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die foto van je buddha die je toen stuurde![]()
Die staat niet in mijn kamer, maar beneden naast mijn tv voor de rust tijdens fifaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb een keer mijn bed ondergekotst toen haalde mijn moeder alles er af en kotste ik het matras onder
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Verdomme ik kan niet meer naar boven en niet meer naar onder scrollen om die smerige foto's te ontwijkenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
kk vies stelletje homosHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
even krapper dan met zijn 2'en in één bed die."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik heb thuis bij mijn ouders het oude bed van mijn opa. Kan je je matras overeind zetten enzo met een afstandsbediening. Ligt ook nog eens heerlijk dat bed
Feyenoord Rotterdam![]()
hoezo? Ik googelde op blokhut Duitsland.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
ik hou je in de gaten hequote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo? Ik googelde op blokhut Duitsland.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
wel beschimmeld, maar idgafquote:Op maandag 11 november 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over snacks.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet openen als je geen trauma wiltIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
En het dan kut vinden dat mensen je foto posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet openen als je geen trauma wilt
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dit stond al op internet vrijwillig.quote:Op maandag 11 november 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En het dan kut vinden dat mensen je foto posten.
[ afbeelding ]
Jullie hebben dat van mij zomaar hier neer gezetIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Tot over een paar dagen dan hequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
GAM / Waarom Steam niet effectief isSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ban! Jammer knul.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
GAM / Waarom Steam niet effectief ishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
Stond er niet is geknipt uit een videoquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dit stond al op internet vrijwillig.
Jullie hebben dat van mij zomaar hier neer gezetNog erom liegen ook srsly
![]()
![]()
quote:dus jullie hebben geklikt?quote:
Koffiebroodjes toch? Dingen zijn baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen eet ik elke dag.![]()
Ja, belachelijk lekker.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Koffiebroodjes toch? Dingen zijn baas
Hachee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er echt goed uit.![]()
Ik ga even wat eten, kijken of ik zo een ban heb of niet."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb geen idee, maar na dit topic hoef ik geen enkele vorm van bolus meer te zien.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar na dit topic hoef ik geen enkele vorm van bolus meer te zien.![]()
![]()
Ja, al die schijtplaatjes hoeven van mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Reemi het volgende:
Vond de stroom van zulke plaatjes toch leuker:
[ afbeelding ]![]()
Dieren op vervoersmiddelen dan.
![]()
Bart tegensprekenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Wat zouden jullie nou nooit doen voor een ban ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Graagquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik een leuk plaatje posten voor een ban ?Feyenoord Rotterdam![]()
staat onder jequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:06 schreef Thorb het volgende:
Wie is die knul in de foto van dre dan?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nu krijgt bakkert nachtmerries'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Eerst 1 week ban, dan door kloons een maand een ban en dan een IP ban.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dan had ik allang een ban moeten hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
Eerst 1 week ban, dan door kloons een maand een ban en dan een IP ban.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
hallo meneer de moderator'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik hoop dat Dré's moeder zo zijn kamer binnenstormtquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ib4 die Morpheus ofzo in het topic![]()
Tot je net als ik een IP ban ineens krijgtquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan had ik allang een ban moeten hebbenHala Madrid !
Wie begint nou ook met die ranzige plaatjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dreetje
De OP chicks zijn trouwens al lang hetzelfde. Mag deze ook in de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mods kunnen niet bannen, wacht maar tot Danny wakker isquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan had ik allang een ban moeten hebbenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De OP chicks zijn trouwens al lang hetzelfde. Mag deze ook in de OP:Geen kut of tepels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Poker,
heb je dat plaatje van Bassie nog waarop iets stond van:
Hoi
En nu opkank****
Gebruikte je toen sb weer terug kwam. Ik lag echt in een scheur toen, zo droog.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Poker,
heb je dat plaatje van Bassie nog waarop iets stond van:
Hoi
En nu opkank****
Gebruikte je toen sb weer terug kwam. Ik lag echt in een scheur toen, zo droog.
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Djeetje z'n nieuwe onderkomen na die posts.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook al word ik voor eeuwig geband ik zal jullie nooit verlaten jongensIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan zou ik die luie mama van je eens goed inpeperen dat het weldegelijk vergaat met wat bleekmiddelquote:![]()
![]()
![]()
Deze gaat denk ik te ver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
Deze gaat denk ik te ver:Is dit Djee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dan had ik naakt foto's van meiden uit mijn klas hier gepostquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Meisjes van 12 zitten wij niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee dan had ik naakt foto's van meiden uit mijn klas hier gepost![]()
CP!!1quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee dan had ik naakt foto's van meiden uit mijn klas hier gepost![]()
![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Meisjes van 12 zitten wij niet op te wachtenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bakkert ook?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon een ban voor Djeetje.Heerlijk.
![]()
![]()
Toch zal je me wel missenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nu kunnen we dus weer over FUT praten.. en eten. En nog meer dingen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
We zaten de hele avond al op Skype.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
PS3'ers nog zin in GTA of clubs? Het is nog vroeg, vandaar.
Ik ga zo lekker wanken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja wat is dit nou weer. #racismequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zaten de hele avond al op Skype.
Ik ga zo lekker wanken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
PS3'ers nog zin in GTA of clubs? Het is nog vroeg, vandaar.![]()
![]()
Zlatan Ibrahimovic is voor het zevende jaar op rij uitgeroepen tot Zweeds Speler van het Jaar
"Tot volgend jaar", sprak de spits.clubs altijdquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
PS3'ers nog zin in GTA of clubs? Het is nog vroeg, vandaar.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wil binnenkort wel weer eens clubben.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
me2 x360quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil binnenkort wel weer eens clubben.![]()
FIFA is pure aids manquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil binnenkort wel weer eens clubben.![]()
![]()
Eindbaasquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
Zlatan Ibrahimovic is voor het zevende jaar op rij uitgeroepen tot Zweeds Speler van het Jaar
"Tot volgend jaar", sprak de spits.
[..]
clubs altijd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
lijkt dus niks te worden numaakt bij clubs niet uitquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil binnenkort wel weer eens clubben.Feyenoord Rotterdam![]()
lievekoe.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
lievekoe.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voorvocht minderquote:Hala Madrid !
welke mod/admin kan ik een bedankje sturen?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een kneus dan ook.
quote:![]()
kut lindgren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik had het hem geDM't. Hij kon er niks aan doen.quote:
hoax, jij bent nog nooit geband.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt nog. Bij mij duurde het ook wel even.
wat?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
HahaWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Biggelen, wat is dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb de slappe lach om jullie plaatjes. Tranen biggelen over me wang heen
![]()
![]()
quote:
ok Jano.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
kk sooi sgaam me egt kapod.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 12-11-2013 08:28:30 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: