Zou je dat dan niet even laten testen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef sintjuttemus het volgende:
Ik ben niet van plan medicijnen te nemen. Je hebt volgens mij ook niet het hele stuk gelezen.. daarin staat dat ik niet weet of ik ADHD héb
Hou een dagboek bij en schrijf gewoon alles op....quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
En elke avond voor je gaat slapen je hoofd helemaal leegmaken
daar worden mijn klachten toch niet minder om? dan krijg ik straks medicatie zoals Ritalin en wordt ik een totaal andere persoon.. ik heb gezien wat medicatie met mensen kan doen en ik ben niet van plan hetzelfde te krijgen! ik ben ook zonder medicatie mijn depressie door gekomen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Zou je dat dan niet even laten testen?
Als jij denkt het beter te weten dan een arts vooral niet doenquote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef sintjuttemus het volgende:
[..]
daar worden mijn klachten toch niet minder om? dan krijg ik straks medicatie zoals Ritalin en wordt ik een totaal andere persoon.. ik heb gezien wat medicatie met mensen kan doen en ik ben niet van plan hetzelfde te krijgen! ik ben ook zonder medicatie mijn depressie door gekomen.
Dit zal toch wel weer vanzelf over gaan toch?
Een dagboek bijhouden helpt idd goed als je je hoofd vol hebt met dingen uit het dagelijks leven. Maar daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef maily het volgende:
Hou een dagboek bij en schrijf gewoon alles op.... succes TS!
Nee ik ben een beetje tegen medicatie.. Je andere tip is wel nuttigquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Als jij denkt het beter te weten dan een arts vooral niet doen
Die zooi is niet voor niks uitgevonden héquote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef sintjuttemus het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje tegen medicatie.. Je andere tip is wel nuttigbedankt
foe tha love of moneyquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zooi is niet voor niks uitgevonden hé
Klopt. Het levert nogal wat miljarden euro's op wereldwijd..quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Alles sinds het wiel wordt uitgevonden om geld te verdienen, maar we zijn wel allemaal blij dat we een paracetamol kunnen slikken als we hoofdpijn hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 01:23 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Klopt. Het levert nogal wat miljarden euro's op wereldwijd..
Het schijnt ook weleens erg zieke mensen te genezen en te helpen bij stoornissen. Heb ik ooit eens gehoord hoor...quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:23 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Klopt. Het levert nogal wat miljarden euro's op wereldwijd..
Jij bent een psychiater die de diagnose kan en mag stellen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar hoor jij mij dat zeggen dan? Ts zegt enkel bij voorbaat tegen medicijnen te zijn en ik zeg dat er een reden is waarom die medicijnen ontwikkeld zijn. Verder heb ook gezegt dat ts beter naar een doktor kan gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent een psychiater die de diagnose kan en mag stellen?
Je praat over ritalin en adhd alsof het niks voorstelt. Ritalin is niet zomaar een oplossing als je adhd hebt. Ja je wordt er misschien wel wat rustiger can, naar een kasplantje is ook rustig.het komt op mij over alsof je ts wil overhalen aan de ritalin te gaan terwijl dat lang niet altijd voor.iedereen een oplossing is, en zeker niet zonder nadelen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar hoor jij mij dat zeggen dan? Ts zegt enkel bij voorbaat tegen medicijnen te zijn en ik zeg dat er een reden is waarom die medicijnen ontwikkeld zijn. Verder heb ook gezegt dat ts beter naar een doktor kan gaan.
Dus voor dat je allemaal conclusies gaat trekken kun je misschien beter even het topic doorlezen
Het enige wat ik heb gezegt is dat ts naar een doktor moet gaan en dat ik het niet slim vind om bij voorbaat al geen medicijnen te willen slikkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Je praat over ritalin en adhd alsof het niks voorstelt. Ritalin is niet zomaar een oplossing als je adhd hebt. Ja je wordt er misschien wel wat rustiger can, naar een kasplantje is ook rustig.het komt op mij over alsof je ts wil overhalen aan de ritalin te gaan terwijl dat lang niet altijd voor.iedereen een oplossing is, en zeker niet zonder nadelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |