waarom ben je opgenomen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje, allemaal. ;]
Nja, ik heb een vrij zwak immuunsysteem (zover ik weet)
Maar we hopen op het beste!
Ben helaas vandaag wel weer opgenomen...
Dankje, ik hoop het ookquote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
Heftig. Sterkte meid en laten we hopen op het beste.
Ja , dankje, ik ook, hahaquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi klote! Hoop dat 't snel weer beter gaat!
Stay tightquote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga weer van FOK! af, dit kost erg veel energie
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef CandyApplez het volgende:
ben ik weer heel ff,
uhhmm, ja ik wil nog zoveel doen in m'n leven!
Kindjes krijgen, een wereldreis maken, een goeie baan krijgen, mensen helpen... tja, en nog meer, maar ik denk er maar gewoon niet meer aan
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.quote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.
Ik waardeer je op 50000 euro.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.
Haha, ja, 'n glimlach op m'n gezichtquote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Hopelijk kon ik je laten lachen met mijn flauwe humor.
Zal ik doenquote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef YuckFou het volgende:
Focking heftig, ik ken je niet, heb je hier op Fok! nooit gezien, maar heel veel sterkte en kracht en kom af en toe ff terug hier zodat je wat positieve energie van de Fok!kertjes krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |