13, 300 posts.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat een topic maar maximaal 10 pagina's kon bevatten?
Geen dankquote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Okee, dankje voor de duidelijkheid
Erg actief... zijn de zusters soms niet zo blij mee. Vooral niet als ze een neussonde of infuus geven. Komt gewoon door die kut prednison.quote:
Snap ik... weet je al of/wanneer je weer naar huis toe mag? Als je aangesterkt bent? Je was opgenomen wegens koorts toch?quote:Op zondag 15 december 2013 15:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Erg actief... zijn de zusters soms niet zo blij mee. Vooral niet als ze een neussonde of infuus geven. Komt gewoon door die kut prednison.
Ja, maar nu moet ik blijven tot de volgende kuur. Ik mag, als alles goed gaat, over 3weken naar huisquote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik... weet je al of/wanneer je weer naar huis toe mag? Als je aangesterkt bent? Je was opgenomen wegens koorts toch?
He bah dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik blijven tot de volgende kuur. Ik mag, als alles goed gaat, over 3weken naar huis
Jaa, komt goed!:Dquote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He bah dat duurt nog wel evenmaar ik heb vertrouwen in je
Natuurlijk!quote:Op zondag 15 december 2013 14:14 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat hoop ik (en alle ouders/ (van) kinderen met een vorm van kanker) ook
Haha, m'n kamer hangt helemaal vol. Niet alleen kaartjes, krijg ook heel veel ballonen, bloemen en snoep haha.quote:
Goed zo! Anders kunnen we zo wat regelen hoorquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, m'n kamer hangt helemaal vol. Niet alleen kaartjes, krijg ook heel veel ballonen, bloemen en snoep haha.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Anders kunnen we zo wat regelen hoor
Kaarten zijn altijd welkomquote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Is in het verleden wel vaker gedaan, toch?quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
nou gooi je afdeling en kamernummer hier maar neer danquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Kaarten zijn altijd welkom
Haha
Zal dat morgen even doenquote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou gooi je afdeling en kamernummer hier maar neer danje kunt nooit genoeg kaartjes hebben als je drie weken moet liggen
Yup!quote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is in het verleden wel vaker gedaan, toch?
waarom niet nu? kunnen we alvast kaartjes zoekenquote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zal dat morgen even doen
Haha, idd.
ik ga een andere kamer krijgen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet nu? kunnen we alvast kaartjes zoeken
ohja, altijd lastig die kamerwisselsquote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik ga een andere kamer krijgen.
Welke weet ik ook niet precies. Morgen laat ik het weten
Count me in <3quote:Op zondag 15 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
't Zou leuk zijn als ik kaarten van FOK!kers krijg
Klopt.. pff, alles weer opruimen enzo :Iquote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, altijd lastig die kamerwissels
af en toe word je echt van hot naar her gesleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |