quote:

quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sappig ja, zoet valt wel mee denk ik

En je voelt je nog best fit heel de dag.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesEerst lekker een uurtje ofzo lekker actief bezig zijn en daarna pas eten
Pas als je echt goed wakker bent enzo

Het vroeg opstaan is immens kut, maar het is een onmeunig goed gevoel als je klaar bentquote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef gianni61 het volgende:
mensen die smorgens joggen snap ik overigens echt niet

kn me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het vroeg opstaan is immens kut, maar het is een onmeunig goed gevoel als je klaar bent

quote:

Nu doe ik het eigenlijk niet meer, maar met krantenlopen was ik natuurlijk al lekker lang buiten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef gianni61 het volgende:
mensen die smorgens joggen snap ik overigens echt niet
quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het vroeg opstaan is immens kut, maar het is een onmeunig goed gevoel als je klaar bent

Nooit last van, alleen als ik echt intensief heb gebiked dat ik daarna echt kapot ben en eerst gewoon een uur op de bank zit voor ik me ga douchen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel me ook altijd kut na training.

Vroeg zegquote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:
Haha, net al een kerstcadeautje uitgezocht.
een Dolce Gusto automaat.

Oh ik heb het wel gehad hoor, dat ik na een training gewoon echt heerlijk afgemat wasquote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kn me er niks bij voorstellen.
mensen die zeggen dat ze zich goed voelen na het sporten snap ik sowieso niet.
na een zware training voel ik me gewoon kut

ik ben ook al over mn lijstje aan het denkenquote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:
Haha, net al een kerstcadeautje uitgezocht.
een Dolce Gusto automaat.

Jajoh, zijn nu in de aanbieding.. (of nouja, 50,- cashback op een apparaat van 60,-quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeg zeg
Ik ben benieuwd wat ze dit jaar bij ons doen. Voorgaande jaren hadden ze een soort van Kerstmarktje georganiseerd in het restaurant voor alle museummedewerkers. Allemaal standjes van bedrijven uit de regio en we kregen dan een envelop met nepgeld om dat bij de kraampjes te bestedenBest leuk

Ik krijg misschien 2 kerstpakkettenquote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook al over mn lijstje aan het denken
ik weet alleen dat mn kerstpakket een zaklamp is

wel een leuk idee jaquote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeg zeg
Ik ben benieuwd wat ze dit jaar bij ons doen. Voorgaande jaren hadden ze een soort van Kerstmarktje georganiseerd in het restaurant voor alle museummedewerkers. Allemaal standjes van bedrijven uit de regio en we kregen dan een envelop met nepgeld om dat bij de kraampjes te bestedenBest leuk

ik hoop dat er op het werk nog wat dingetjes van leveranciers binnen komenquote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik krijg misschien 2 kerstpakketten

Bij ons houd de baas dat altijd..quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat er op het werk nog wat dingetjes van leveranciers binnen komen

Oh dat is ook wel leukquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons houd de baas dat altijd..
Krijg trouwens wel vaak meer fooi tijdens kerst. (en o.a.l een keer met sinterklaas een grote chocoladeletter gekregen. )

Bij het vorige taxibedrijf waren het bagger pakketten(badschuim, badparels enzo terwijl wij niet eens een bad hebben.. ) Bij het huidige was het vorig jaar wel okay.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ons kerstpakket bij de AH was een krukje. Een heel. Klein. Krukje.
Opvouwbaar wel.
Dat mijn werkgever dat nog durfde te geven is een raadsel voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |