quote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is sint maarten gewoon: "wat de fuck is sint maarten?"
11-11 is hier gewoon opening van het carnavalsseizoen.Zo denken wij hier niet over carnaval, maar het blijft een wtf'je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
Hier is Sint Maarten gewoon snoep kopen en wachten op zingende kind'ren.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo denken wij hier niet over carnaval, maar het blijft een wtf'je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]ooit aangepast en zo gelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn er bij jullie ook wel een mensen met kerst aan de deur komen zingen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
Hier is Sint Maarten gewoon snoep kopen en wachten op zingende kind'ren.
Nee?quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bij jullie ook wel een mensen met kerst aan de deur komen zingen?
quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij thuis ookHier gaan de oudere jongeren(die net een eigen huis hebben) heel vaak dan gewoon op de slaapkamer ofzo tv zitten kijken, lichten beneden uit, deurbel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
hell nooooo, als ze het maar latenquote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bij jullie ook wel een mensen met kerst aan de deur komen zingen?
hier wel 1 keerquote:
Meh vind ik lulligquote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier gaan de oudere jongeren(die net een eigen huis hebben) heel vaak dan gewoon op de slaapkamer ofzo tv zitten kijken, lichten beneden uit, deurbel uit.
je voelt je dan ook fucking ongemakkelijk als je de deur open maakt voor die mensenquote:
quote:
Is dat bij jou daar normaal?quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je voelt je dan ook fucking ongemakkelijk als je de deur open maakt voor die mensen
ja, ik heb ze maar een paar euro gegeven toen geloof ik (was voor jongerenkoor)quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat zei je? "Ja ehh, wat verwacht je nu?
nee, in amerika welquote:
Is een gewoonte..quote:
Ik deed dat ook, maar ik liep het Noord Hollands Dagblad en de Telegraafquote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef gianni61 het volgende:
mensen die rond de kerst aanbellen en verwachten dat je ze geld geeft omdat ze een lullig huis aa huis blaadje bezorgen vind pas echt debiel
Laatste paar jaar was er bij ons toen steeds niemand thuis. Anders krijgen ze altijd 2,- afhankelijk van wie het is, en hoe de bezorging was. (De ochtendkrant word altijd netjes voor 7 uur in de brievenbus in de deur gestopt, rest altijd in de brievenbus aan de straat)quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef gianni61 het volgende:
mensen die rond de kerst aanbellen en verwachten dat je ze geld geeft omdat ze een lullig huis aa huis blaadje bezorgen vind pas echt debiel
Ik heb 1x 2 weken in de zomer gelopen, en 1 keer 3 weken folders gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik deed dat ook, maar ik liep het Noord Hollands Dagblad en de TelegraafGrof geld verdiende je met die Kerstkaartjes joh
![]()
ongeveer 90 huizen, 300 à 350 euro ieder jaar
ja oke, de krantenjongen vond ik logisch dat die fooi kreeg.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik deed dat ook, maar ik liep het Noord Hollands Dagblad en de TelegraafGrof geld verdiende je met die Kerstkaartjes joh
![]()
ongeveer 90 huizen, 300 à 350 euro ieder jaar
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopenquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb 1x 2 weken in de zomer gelopen, en 1 keer 3 weken folders gedaan.
Ja dat was dus van veel mensen de reactie..quote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, de krantenjongen vond ik logisch dat die fooi kreeg.
die staat elke dag rete vroeg op en bezorgt iets waar je een abbonement op hebt, maar een huis aan huis blaadje met folders waar je niet om vraagt, waarom zou die een fooi krijgen?
Wij geven gewoon standaard een euro.quote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, de krantenjongen vond ik logisch dat die fooi kreeg.
die staat elke dag rete vroeg op en bezorgt iets waar je een abbonement op hebt, maar een huis aan huis blaadje met folders waar je niet om vraagt, waarom zou die een fooi krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |