quote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef Jhali het volgende:
Omg, hont ligt in de bench, met het deurtje dicht, zonder te janken, te slapen. WERELDWONDER.Heb je er nou nog een zonder staart or what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je er nou nog een zonder staart or what?
Verlengt automatisch.quote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef Marco001 het volgende:
lol, zit net in Whatsapp rond te snuffelen, zie ik ineens een knop "betalingsinformatie"
Blijkbaar loopt mijn whatsapp abbo in februari af en moet ik betalen om het daarna nog te kunnen gebruiken.
Beterquote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
NopeMet vrolijk zwiepend aanhangsel
nicequote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
NopeMet vrolijk zwiepend aanhangsel
Wil je bruidsmeisje zijn?quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
Cachet en Tjacka gaan trouwen, yaaaaaaay.
Zal vast, meen ik me in ieder geval wel te herrineren. Een nichtje van mij zat zich er alleen enorm druk om te maken op FB.quote:
Tof!quote:Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan nu al niet meer wachten. Yaaaaaaay.
Volgens mij kreeg ik toen dat ik whatsapp me telefoon zette in augustus dat ik na een paar maanden iets van 0.89 moest betalen ofzo voor een jaarquote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal vast, meen ik me in ieder geval wel te herrineren. Een nichtje van mij zat zich er alleen enorm druk om te maken op FB.
Essquote:Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik toen dat ik whatsapp me telefoon zette in augustus dat ik na een paar maanden iets van 0.89 moest betalen ofzo voor een jaar
Wat?quote:
Ik elke woensdag tot half 5, donderdag en vrijdag tot half 6. Niet zo miepen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou lekker dan, kan ik de komende weken elke vrijdag weer naar school
MIEP MIEP MIEPquote:Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik elke woensdag tot half 5, donderdag en vrijdag tot half 6. Niet zo miepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |