Een eigen naam topicquote:
Ik zie hetquote:
U jelly?quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Een eigen naam topic
Je eigen TT ophemelen
Hartjes <3 gebruiken
Hoe versier ik 'm?quote:
ik had wild zwijn saucijzenquote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef essnhills het volgende:
Mijn gevulde courgette zit iig weer in de oven
Vorige keer moest ik hem nog halveren omdat hij niet in de kleine ovenschaal paste (hij staat in een laagje bouillon) en de grote ovenschaal was weer zo overdreven dus nu heb ik maar en ovenschaaltje van alufolie geknutseld
Slingers kopen en om z'n nek hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Met wat?quote:
Nee hoor. Waarom zou ik?quote:
frietquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slingers kopen en om z'n nek hangenoew, thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent niet meer verkouden?quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Een eigen naam topic
Je eigen TT ophemelen
Hartjes <3 gebruiken
Hahaquote:
Jawel.quote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bent niet meer verkouden?
nou, mn ouders hadden wel een salade erbij gemaakt, maar omdat dat wat weinig was voor mn ouders, mn zus en haar kinderen hadden ze er nog een pot erwtjes en wortels bij open gemaakt en eigenlijk heb alleen die gegetenquote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Wat voor groente
Ik denk dat ik er nog maar wat rijst bij ga koken
Hahaquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, mn ouders hadden wel een salade erbij gemaakt, maar omdat dat wat weinig was voor mn ouders, mn zus en haar kinderen hadden ze er nog een pot erwtjes en wortels bij open gemaakt en eigenlijk heb alleen die gegeten
heel lekker zijn ze ook nit, maar in mijn gedachte waren ze lekker omdat ik ze al heel lang niet meer gegeten hadquote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
ik vind die worteltjes en erwtjes uit pot echt niet te eten eigenlijk
Ik heb wel eens spinazie of rode kool uit de diepvries, voor de rest alles vers eigenlijkquote:Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel lekker zijn ze ook nit, maar in mijn gedachte waren ze lekker omdat ik ze al heel lang niet meer gegeten had
thuis heb ik nauwelijks groente in pot of blik.
meestal wel vers en anders diepvries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |