abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133233249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ugh, wat is er verkeerd aan zeggen dat je wilt bezuinigen maar niet op vakanties?

Opnieuw haten doe je maar bij je moeder.
Boeit mij niet wat je met je geld doet. Van mij mag je best 20k per jaar uitgeven aan vakanties. Maar ik vind het gewoon idioot dat je daarvoor een weekje wil skippen terwijl je andere verplichtingen hebt, en niet gewoon kan wachten tot de kerstvakantie.
pi_133233489
quote:
13s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Boeit mij niet wat je met je geld doet. Van mij mag je best 20k per jaar uitgeven aan vakanties. Maar ik vind het gewoon idioot dat je daarvoor een weekje wil skippen terwijl je andere verplichtingen hebt, en niet gewoon kan wachten tot de kerstvakantie.
Wat zijn we op Fok weer makkelijk in het geven van oordelen. Ik kan niet naar Beijing in de kerstvakantie omdat ik dan al in Oostenrijk zit.

Het moet per se die week worden omdat ik dan 9 dagen weg kan ten koste van 1 vrije dag.

Ik skip ook niet mijn verantwoordelijkheden, die zou ik ervoor vervullen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:32:07 #78
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_133236000
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat zijn we op Fok weer makkelijk in het geven van oordelen. Ik kan niet naar Beijing in de kerstvakantie omdat ik dan al in Oostenrijk zit.

Het moet per se die week worden omdat ik dan 9 dagen weg kan ten koste van 1 vrije dag.

Ik skip ook niet mijn verantwoordelijkheden, die zou ik ervoor vervullen.
Gast al die moeite om op vakantie kunnen te gaan. Is dat je dat wel waard? Het gevoel van dat je "vakantie nodig hebt" kan je misschien al verminderen door te kappen met je energie in dit soort onzin te steken.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_133236154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef CapnIzzy het volgende:
antie kunn
Reizen is een van mijn grootste hobbies. En als ik er iets educatiefs van kan maken is het alleen maar leuker...

Maar het is door die stomme rot uni inderdaad wel veel meer werk geworden. Ik ken ook maar één persoon in China...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:36:49 #80
376125 CapnIzzy
pi_133236203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Reizen is een van mijn grootste hobbies. En als ik er iets educatiefs van kan maken is het alleen maar leuker...

Maar het is door die stomme rot uni inderdaad wel veel meer werk geworden.
Hoeveelste jaars ben je?
pi_133236216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hoeveelste jaars ben je?
1ste
  woensdag 13 november 2013 @ 22:37:48 #82
376125 CapnIzzy
pi_133236246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

1ste
Misschien een gek idee, maar misschien is het eerste jaar halen een goed plan. Daarna heb je meer ruimte voor roadtrips
pi_133236297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Misschien een gek idee, maar misschien is het eerste jaar halen een goed plan. Daarna heb je meer ruimte voor roadtrips
Ik begrijp ook wel waarom je dat zegt. Maar dat is toch weer een jaar niet gereist...
  woensdag 13 november 2013 @ 22:40:06 #84
376125 CapnIzzy
pi_133236352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel waarom je dat zegt. Maar dat is toch weer een jaar niet gereist...
Doe een weekend weg. Makkelijker te combineren als je doordeweeks aanwezig moet zijn.
pi_133236422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Doe een weekend weg. Makkelijker te combineren als je doordeweeks aanwezig moet zijn.
Dat wel. Aan de andere kant kan je moeilijk een weekend weg naar een ver land...
  woensdag 13 november 2013 @ 22:43:52 #86
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133236498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat wel. Aan de andere kant kan je moeilijk een weekend weg naar een ver land...
Ik zou het als volgt aanpakken:

1. Deel je groepsgenoten mee dat je op vakantie gaat.
2. Wacht de eerste reacties af.
3. Vertel dan pas dat je bereidt bent om 20 (30) uur extra tijd in de opdracht te steken.

evt. 4: Biedt aan om de presentatie te doen / het eindwerk op je te nemen tijdens de tentamenperiode.

Dame uit mijn groepje ging vorig jaar ook op wintersport, was geen probleem. Het was een leuke dame.
pi_133236616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Scuidward het volgende:

[..]

3. Vertel dan pas dat je bereidt bent om 20 (30) uur extra tijd in de opdracht te steken.

evt. 4: Biedt aan om de presentatie te doen / het eindwerk op je te nemen tijdens de tentamenperiode.

Dame uit mijn groepje ging vorig jaar ook op wintersport, was geen probleem. Het was een leuke dame.
Ah vet. Dat stelt me gerust. Ik ben ook niet bang voor mijn groepje, maar eerder de docent.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:48:30 #88
203089 Scuidward
pi_133236671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ah vet. Dat stelt me gerust. Ik ben ook niet bang voor mijn groepje, maar eerder de docent.
Ah, ja als er opkomstplicht is etc. dan kan ik mij die angst voorstellen. Zou het 'vaag' houden dan.
pi_133236751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ah, ja als er opkomstplicht is etc. dan kan ik mij die angst voorstellen. Zou het 'vaag' houden dan.
Dat inderdaad wel. Ik zit te twijfelen of ik het uberhaupt aan de docent zeg.

Als ik het met mijn groepjes regel moet het volgens mij geen probleem zijn. Ik heb 1 uur fysiek contact, en ik kan dan gewoon een migraine ofzo hebben.
pi_133237073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Als ik groepsgenoot van TS was zou ik hem niet het eindverslag laten schrijven.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:59:21 #91
203089 Scuidward
pi_133237102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als ik groepsgenoot van TS was zou ik hem niet het eindverslag laten schrijven.
Dat noemen we speculeren :+

Ik zelf ook niet, maar dat is meer omdat ik niet graag al te veel 'controle' uit handen geef.
pi_133237184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik zelf ook niet, maar dat is meer omdat ik niet graag al te veel 'controle' uit handen geef.
Ik zou het jou overigens ook niet laten schrijven, ook al was je nog zo "bereidt" om dat te doen.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:02:50 #93
203089 Scuidward
pi_133237287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik zou het jou overigens ook niet laten schrijven, ook al was je nog zo "bereidt" om dat te doen.
Afhankelijk van de persoon achter de naam zou ik het jou wellicht wel laten schrijven. Ik heb sowieso een doktershandschrift. Enfin.

edit: Ah ik maakte een spelfout. Dat is super kut voor mij.

[ Bericht 5% gewijzigd door Scuidward op 13-11-2013 23:08:29 ]
pi_133237457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik dus ook. De meeste verslagen schrijf ik ook voor het grootste gedeelte zelf. Anders halen prutsers gewoon je cijfer omlaag. Daarbij is een verslag in vieren knippen en individueel schrijven geen recept voor een goed lopend verhaal...
  woensdag 13 november 2013 @ 23:11:26 #95
203089 Scuidward
pi_133237678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik dus ook. De meeste verslagen schrijf ik ook voor het grootste gedeelte zelf. Anders halen prutsers gewoon je cijfer omlaag. Daarbij is een verslag in vieren knippen en individueel schrijven geen recept voor een goed lopend verhaal...
Bedoel meer dat ik niet blindelings een ander wil vertrouwen en het proces wil volgen. Ben zelf ook geen 10. Je tweede punt ben ik het mee eens. Maar in een ideale wereld is groepswerk natuurlijk ook gewoon groepswerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')