abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133212644
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nouja, je hebt kennelijk aanwezigheidsplicht. En docenten zijn over het algemeen bereidwilliger als je open kaart speelt. Zit je ook relaxter op je vakantie en kom je niet voor verrassingen te staan als je terug komt.
Dat inderdaad wel. Aan de andere kant weet ik niet of ik wil het graag een zwaar wegende reden is.

Lastig. Open kaart spelen met een groot risico vooraf, of het verbergen met een kleiner risico achteraf.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133213011
Ik lees dat je naar Bejing gaat. Dat is over het algemeen al een ander verhaal dan Mallorca. Misschien kan je dat aan je docent uitleggen? En hopen dat je zo goodwill kweekt?
Somebody that I used to know
pi_133213157
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik lees dat je naar Bejing gaat. Dat is over het algemeen al een ander verhaal dan Mallorca. Misschien kan je dat aan je docent uitleggen? En hopen dat je zo goodwill kweekt?
Ik kan zeggen dat het voor werk is. Io werk in een vakgebied wasr ik dat heel leerzaam zou kunnen maken.

Maar je hebt gelijk met overleggen met de docent. Beter dan gedoe achteraf.

Ik denk dat ik tot de 20ste gewoon keihard ga werken en een plan ga bedenken. Als ik dan iets concreets heb, op het punt sta te boeken, en al meer heb gedaan dan de rest zal ik het overleggen.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133213432
Ter bemoediging: ik heb hetzelfde eens bij de kop gehad. Ook een projectweek, maar ik had me al opgegeven voor een (niet-studiegerelateerde) conferentie. Maar studie was verplicht...
Toch naar de docent toegegaan. Voor mij vroeg een meisje precies hetzelfde, maar dat ging over een skivakantie. Voor haar was het kiezen of delen. Ik zag de bui voor mij al hangen (dat zei ik ook), maar mijn docent zei tegen mij: ik vind een conferentie nog wel anders dan een skivakantie. Dus uiteindelijk had ik wel toestemming om die dagen weg te blijven, en de andere persoon niet.
En ik heb in de dagen eromheen keihard moeten werken om het werk wel in te halen. Maar dat is niet meer dan logisch en ik lees dat jij dat ook wil.
Dus gewoon open kaart spelen en hopen dat je een redelijke docent hebt.
pi_133213509
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef Postbus100 het volgende:
Ter bemoediging: ik heb hetzelfde eens bij de kop gehad. Ook een projectweek, maar ik had me al opgegeven voor een (niet-studiegerelateerde) conferentie. Maar studie was verplicht...
Toch naar de docent toegegaan. Voor mij vroeg een meisje precies hetzelfde, maar dat ging over een skivakantie. Voor haar was het kiezen of delen. Ik zag de bui voor mij al hangen (dat zei ik ook), maar mijn docent zei tegen mij: ik vind een conferentie nog wel anders dan een skivakantie. Dus uiteindelijk had ik wel toestemming om die dagen weg te blijven, en de andere persoon niet.
En ik heb in de dagen eromheen keihard moeten werken om het werk wel in te halen. Maar dat is niet meer dan logisch en ik lees dat jij dat ook wil.
Dus gewoon open kaart spelen en hopen dat je een redelijke docent hebt.
Dat inderdaad wel. Aan de andere kant moet ik dan natuurlijk wel daadwerkelijk iets nuttigs doen voor mijn werk. Anders vind ik het liegen. Ik zal gewoon even kijken op mijn werk.

Maar je hebt gelijk. Beter eerlijk dan later in de problemen.
pi_133213631
Idd niet liegen, stel je begripvol op, leg de docent je dilemma voor. Je zult zien dat je met een gesprek best ver kan komen. Tenzij hij echt gegronde redenen heeft, maar dan zal je die wel horen.
pi_133217458
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef Postbus100 het volgende:
Idd niet liegen, stel je begripvol op, leg de docent je dilemma voor. Je zult zien dat je met een gesprek best ver kan komen. Tenzij hij echt gegronde redenen heeft, maar dan zal je die wel horen.
Nu hopen dat ik daar iets "leervols" kan vinden om te doen. Anders schiet ik er niets mee op.

Maar je hebt gelijk, beter eerlijk dan een naar gevoel. En in alle waarschijnlijkheid komt het alsnog goed.
pi_133218255
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef Postbus100 het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon een speech nodig waar ik naartoe kan. Iets als TED maar dan geen duizenden euros.
pi_133218345
Wat ga je doen in Bejing dat je je in zoveel bochten wringt?
pi_133218397
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Postbus100 het volgende:
Wat ga je doen in Bejing dat je je in zoveel bochten wringt?
Op dit moment op vakantie. Gewoon voor de lol. Weekje weg.

Ok heb echter een beter excuus nodig. Als er daar een congres was zou het een betere indruk maken.
pi_133218444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Op dit moment op vakantie. Gewoon voor de lol. Weekje weg.

Ok heb echter een beter excuus nodig. Als er daar een congres was zou het een betere indruk maken.
Kreeg je een unieke kans, betaalt iemand jouw ticket, had je het al geregeld voordat je wist dat je een project zou hebben? Zijn ook allemaal redenen die je kan uitleggen.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:01:57 #62
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133218488
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Kreeg je een unieke kans, betaalt iemand jouw ticket, had je het al geregeld voordat je wist dat je een project zou hebben? Zijn ook allemaal redenen die je kan uitleggen.
En allemaal even ongeldig. Het blijft een vakantie voor de lol tijdens een schoolweek.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_133218698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En allemaal even ongeldig. Het blijft een vakantie voor de lol tijdens een schoolweek.
Klopt op zich, maar als jij aannemelijk kan maken dat je deze bijzondere kans (hey, Bejing, dat is nog eens cultuurverrijkend!) lang van tevoren hebt aangepakt in de veronderstelling dat je geen verplichte schoolactiviteiten zou hebben, dan kunnen ze misschien begrip opbrengen en je toch laten gaan. Maar nogmaals, dat is coulance van de opleiding.
Want een inhoudelijke speech in Bejing is natuurlijk net zo'n ongeldige reden als degene die ik aandraag. Je moet het gewoon niet mooier maken dan het is, gewoon rustig uitleggen wat er gebeurd is en voor welk dilemma je nu plotseling staat.
pi_133219194
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klopt op zich, maar als jij aannemelijk kan maken dat je deze bijzondere kans (hey, Bejing, dat is nog eens cultuurverrijkend!) lang van tevoren hebt aangepakt in de veronderstelling dat je geen verplichte schoolactiviteiten zou hebben, dan kunnen ze misschien begrip opbrengen en je toch laten gaan. Maar nogmaals, dat is coulance van de opleiding.
Want een inhoudelijke speech in Bejing is natuurlijk net zo'n ongeldige reden als degene die ik aandraag. Je moet het gewoon niet mooier maken dan het is, gewoon rustig uitleggen wat er gebeurd is en voor welk dilemma je nu plotseling staat.
Het probleem is alleen een beetje, dat dat op dit moment gewoon niet zo is.

Ik zou inderdaad random iets kunnen verzinnen en ook aan kunnen bieden een verslag uit mijn duim te zuigen. Dat vind ik alleen een beetje liegen.

Ik denk dat ik daarom moet gaan kijken naar een echte speech, om dat vervolgens als excuus te gebruiken. Dan is het in ieder geval leerzaam en lieg ik niet.
pi_133219268
Nouja, je moet zelf maar kijken hoe je het doet. Succes!
  woensdag 13 november 2013 @ 15:27:51 #66
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_133219422
Met een beetje mazzel haal je je studie niet.

Wat een instelling zeg, godverdomme :')
pi_133219434
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Nouja, je moet zelf maar kijken hoe je het doet. Succes!
Dank je! Wel bedankt voor de tip iig. Ik ga kijken of ik via (slechte) connecties kan kijken of er daar iets nuttigs te doen is.
pi_133221193
Niemand een tip trouwens over iets leerzaams in Beijing?
  woensdag 13 november 2013 @ 17:39:16 #69
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_133223729
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef Roadtrip het volgende:
Niemand een tip trouwens over iets leerzaams in Beijing?
Cursus Japans leren.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_133223885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Cursus Japans leren.
:')
pi_133223963
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Met een beetje mazzel haal je je studie niet.

Wat een instelling zeg, godverdomme :')
Dit. Ga gewoon eens studeren TS. :')
pi_133225227
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:46 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dit. Ga gewoon eens studeren TS. :')
Gozer heb een toegevoegde waarde door bijvoorbeeld met een tip te komen wat ik in Beijing kan doen, of ga lekker je moeder pesten.

Ik krijg sinds die reis echt extreem veel haat hier...
pi_133228771
Lol zou de International Garden Expo tellen?
pi_133230697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef Roadtrip het volgende:

[..]
Ik krijg sinds die reis echt extreem veel haat hier...
Zorg je toch echt zelf voor.
pi_133230854
quote:
13s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Zorg je toch echt zelf voor.
Ugh, wat is er verkeerd aan zeggen dat je wilt bezuinigen maar niet op vakanties?

Opnieuw haten doe je maar bij je moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')