abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133154406
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wist niet dat je docenten had op een universiteit
ok. hoogleraar. Zo beter?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  maandag 11 november 2013 @ 17:54:17 #32
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_133154427
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

ok. hoogleraar. Zo beter?
Hoogleraar die aanwezigheid controleert, je meent deze? Heeft die niks beter te doen? Dat werkcollege outsourcen aan student-assistenten bijvoorbeeld.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_133154451
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:54 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hoogleraar die aanwezigheid controleert, je meent deze? Heeft die niks beter te doen? Dat werkcollege outsourcen aan student-assistenten bijvoorbeeld.
Idd het is een student-assistent. Maar docent ligt beter in de mond.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133154512
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:52 schreef Roadtrip het volgende:
2x :')

Ik kan dus ook geen tijdelijke verlammende migraine hebben ofzo. Plus het valt op. Ik zie het al voor me, vanuit schiphol bellen, "vlucht bla bla vertrekt van bla bla"
Zeggen dat je een week ziek bent vind ik beter dan schermen met familieomstandigheden ofzo. Maar dan moet je natuurlijk niet bruin van de zon terug komen. :P
  maandag 11 november 2013 @ 17:58:01 #35
376125 CapnIzzy
pi_133154539
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zeggen dat je een week ziek bent vind ik beter dan schermen met familieomstandigheden ofzo. Maar dan moet je natuurlijk niet bruin van de zon terug komen. :P
Ik kan dan echt niet van een vakantie genieten, maar dat ben ik.
  maandag 11 november 2013 @ 17:58:53 #36
376125 CapnIzzy
pi_133154564
@Roadtrip, pak anders gewoon vrijdagmiddag tot maandagochtend.
pi_133154590
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Mja, dit soort dingen worden ook wel weer in de hand gewerkt met een aanwezigheidsplicht. Voor generieke 13 in een dozijn Bachelorvakken vind ik dat echt onzin.
pi_133154612
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Mwah met een begrafenis zou ik niet schermen. Maar bruiloft ofzo, boeiend.
  maandag 11 november 2013 @ 18:01:00 #39
376125 CapnIzzy
pi_133154630
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:00 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Mwah met een begrafenis zou ik niet schermen. Maar bruiloft ofzo, boeiend.
Gaat er meer om dat ik weet dat ik ergens aanwezig moet zijn
pi_133154824
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:01 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Gaat er meer om dat ik weet dat ik ergens aanwezig moet zijn
Als je voor de rest gewoon hard werkt, wat boeit 1 uur dan...
  maandag 11 november 2013 @ 18:09:00 #41
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133154884
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar misschien dat je toekomstige werkgever het antwoord weet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 11 november 2013 @ 18:09:05 #42
376125 CapnIzzy
pi_133154887
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen
pi_133168132
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dan ben ik al met vakantie :')
Dan wacht je daar toch op. Als je niet paar weken zonder een weekje centerparcs kan :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_133180110
Je weet toch voor het boeken van die vakantie dat je eigenlijk naar college moet, en in dit geval blijkt het een projectgroep te zijn. Eigen keuzes, zelf consequenties dragen.

Je kan het overleggen met je docent, maar hij/zij heeft het recht om voet bij stuk te houden. Aan jou de keuze: is je vakantie belangrijker dan je studie?
Somebody that I used to know
pi_133180650
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:42 schreef Postbus100 het volgende:
Aan jou de keuze: is je vakantie belangrijker dan je studie?
Het is helemaal niet nodig om daar een afweging tussen te hoeven maken. :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:22:45 #46
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133181264
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb die vakantie echt nodig.
:') :') :')______!!!11!
pi_133207830
Ik blijk nu zelfs in twee projectgroepen te zitten. Ik kan het echt niet maken om niet op te komen.

Voor het ene vak moeten we drie weken nadat ik terugkom een tussentijds verslag gemaakt hebben. We hebben er twee weken voor, voordat ik zou vertrekken.

Voor het andere vak heb ik de dag dat ik zou vertrekken een deadline, en een week erna een andere.

Voor elk vak staat 20 uur per week. Maar je weet zelf dat mensen daar minder tijd aan besteden.

Ik ben nu doodserieus. Mijn plan is om met de groepjes te overleggen dat ik dat geboekt heb, en ik het aan hun overlaat of ik het zal annuleren.

Als ze me laten gaan, zal ik ervoor zorgen dat ik voor vertrek een groot gedeelte van de opdracht al gemaakt heb. En via mobiel internet op skype en whatsapp bereikbaar ben en mijn laptop altijd bij me heb mocht er iets moeten gebeuren.

Kan ik dit maken tegenover mijn team? Zouden jullie boos worden bij een dergelijk plan?
pi_133209407
En je docent dan? Ik zou allereerst gaan communiceren met mijn docent. Uiteindelijk gaat die over cijfers e.d.
pi_133212260
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:37 schreef Postbus100 het volgende:
En je docent dan? Ik zou allereerst gaan communiceren met mijn docent. Uiteindelijk gaat die over cijfers e.d.
Ja dat is ook wel zo. Asn de andere kant moet ik dan toegeven aan hem dat ik weg ben. Misschien kan hij daar ook gewoon niet achter komen.
pi_133212319
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo. Asn de andere kant moet ik dan toegeven aan hem dat ik weg ben. Misschien kan hij daar ook gewoon niet achter komen.
Nouja, je hebt kennelijk aanwezigheidsplicht. En docenten zijn over het algemeen bereidwilliger als je open kaart speelt. Zit je ook relaxter op je vakantie en kom je niet voor verrassingen te staan als je terug komt.
pi_133212644
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nouja, je hebt kennelijk aanwezigheidsplicht. En docenten zijn over het algemeen bereidwilliger als je open kaart speelt. Zit je ook relaxter op je vakantie en kom je niet voor verrassingen te staan als je terug komt.
Dat inderdaad wel. Aan de andere kant weet ik niet of ik wil het graag een zwaar wegende reden is.

Lastig. Open kaart spelen met een groot risico vooraf, of het verbergen met een kleiner risico achteraf.
pi_133213011
Ik lees dat je naar Bejing gaat. Dat is over het algemeen al een ander verhaal dan Mallorca. Misschien kan je dat aan je docent uitleggen? En hopen dat je zo goodwill kweekt?
pi_133213157
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik lees dat je naar Bejing gaat. Dat is over het algemeen al een ander verhaal dan Mallorca. Misschien kan je dat aan je docent uitleggen? En hopen dat je zo goodwill kweekt?
Ik kan zeggen dat het voor werk is. Io werk in een vakgebied wasr ik dat heel leerzaam zou kunnen maken.

Maar je hebt gelijk met overleggen met de docent. Beter dan gedoe achteraf.

Ik denk dat ik tot de 20ste gewoon keihard ga werken en een plan ga bedenken. Als ik dan iets concreets heb, op het punt sta te boeken, en al meer heb gedaan dan de rest zal ik het overleggen.
pi_133213432
Ter bemoediging: ik heb hetzelfde eens bij de kop gehad. Ook een projectweek, maar ik had me al opgegeven voor een (niet-studiegerelateerde) conferentie. Maar studie was verplicht...
Toch naar de docent toegegaan. Voor mij vroeg een meisje precies hetzelfde, maar dat ging over een skivakantie. Voor haar was het kiezen of delen. Ik zag de bui voor mij al hangen (dat zei ik ook), maar mijn docent zei tegen mij: ik vind een conferentie nog wel anders dan een skivakantie. Dus uiteindelijk had ik wel toestemming om die dagen weg te blijven, en de andere persoon niet.
En ik heb in de dagen eromheen keihard moeten werken om het werk wel in te halen. Maar dat is niet meer dan logisch en ik lees dat jij dat ook wil.
Dus gewoon open kaart spelen en hopen dat je een redelijke docent hebt.
pi_133213509
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef Postbus100 het volgende:
Ter bemoediging: ik heb hetzelfde eens bij de kop gehad. Ook een projectweek, maar ik had me al opgegeven voor een (niet-studiegerelateerde) conferentie. Maar studie was verplicht...
Toch naar de docent toegegaan. Voor mij vroeg een meisje precies hetzelfde, maar dat ging over een skivakantie. Voor haar was het kiezen of delen. Ik zag de bui voor mij al hangen (dat zei ik ook), maar mijn docent zei tegen mij: ik vind een conferentie nog wel anders dan een skivakantie. Dus uiteindelijk had ik wel toestemming om die dagen weg te blijven, en de andere persoon niet.
En ik heb in de dagen eromheen keihard moeten werken om het werk wel in te halen. Maar dat is niet meer dan logisch en ik lees dat jij dat ook wil.
Dus gewoon open kaart spelen en hopen dat je een redelijke docent hebt.
Dat inderdaad wel. Aan de andere kant moet ik dan natuurlijk wel daadwerkelijk iets nuttigs doen voor mijn werk. Anders vind ik het liegen. Ik zal gewoon even kijken op mijn werk.

Maar je hebt gelijk. Beter eerlijk dan later in de problemen.
pi_133213631
Idd niet liegen, stel je begripvol op, leg de docent je dilemma voor. Je zult zien dat je met een gesprek best ver kan komen. Tenzij hij echt gegronde redenen heeft, maar dan zal je die wel horen.
pi_133217458
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef Postbus100 het volgende:
Idd niet liegen, stel je begripvol op, leg de docent je dilemma voor. Je zult zien dat je met een gesprek best ver kan komen. Tenzij hij echt gegronde redenen heeft, maar dan zal je die wel horen.
Nu hopen dat ik daar iets "leervols" kan vinden om te doen. Anders schiet ik er niets mee op.

Maar je hebt gelijk, beter eerlijk dan een naar gevoel. En in alle waarschijnlijkheid komt het alsnog goed.
pi_133218255
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef Postbus100 het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon een speech nodig waar ik naartoe kan. Iets als TED maar dan geen duizenden euros.
pi_133218345
Wat ga je doen in Bejing dat je je in zoveel bochten wringt?
pi_133218397
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Postbus100 het volgende:
Wat ga je doen in Bejing dat je je in zoveel bochten wringt?
Op dit moment op vakantie. Gewoon voor de lol. Weekje weg.

Ok heb echter een beter excuus nodig. Als er daar een congres was zou het een betere indruk maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')