Ik ben blij dat ik nog steeds ook erg belangrijk ben hier, anders wordt er niet over mij gepraat tenslottequote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Gelukkig weet iedereen ondertussen al dat F1978 mijn kloon was.
Wel goede tekst ouwe,quote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Ik kloon niet, mensen klonen mij.
You'd wish you could walk the walk like me
Yet you keep stumblin' over yo own shoes
Wish you could talk the talk like me
But baby you've gotta know that,
A jinx ain't never gonna be a muse!
Ouwe geen kerel wil een travo douwen beter ga je met n homo trouwen want ook die zal niet van vrouwen houdenquote:
Godver TwentyFourr, jij bent snel.quote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds ook erg belangrijk ben hier, anders wordt er niet over mij gepraat tenslotte
Jij moet echt opkenseren.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Got that flow, je weet zelluf
Ewa kom haten dan.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ouwe geen kerel wil een travo douwen beter ga je met n homo trouwen want ook die zal niet van vrouwen houden
Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?quote:Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godver TwentyFourr, jij bent snel.
[..]
Jij moet echt opkenseren.
Niemand wil je aanraken viezerik.quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?![]()
Kom!
Niet mannelijk, erudiet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik neem wel een beetje aanstoot aan die opmerking dat mijn manier van posten opmerkelijk mannelijk zou zijn trouwens, ts
Rustig morajka deze kneusjes haten alleen op je uit jaloeziequote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?![]()
Kom!
Je hebt geen ideequote:Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godver TwentyFourr, jij bent snel.
[..]
Jij moet echt opkenseren.
Dat is het ook. Hoink is niets meer dan een uitgezakte 50+er die hier z'n frustraties over z'n maagdelijkheid en het hoge faalgehalte van zijn leven moet droppen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig morajka deze kneusjes haten alleen op je uit jaloezie
Dat is dan jammer, HSG-Bomber.quote:Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Vind het toch niet echt een spectaculaire kloon.
Ik weet wel dat er blanken zichzelf voordoen als Turken en/of Marokkanen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
Hoink, zijn er ook negers die zich als blank voordoen en visa versa?
Heb je niet nog wat meer voorbeelden?quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, HSG-Bomber.
[..]
Ik weet wel dat er blanken zichzelf voordoen als Turken en/of Marokkanen.
Die zijn misschien nog wel het meest irritant.quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Heb je de laatste tijd nog minderjarige chimeids geschaakt?quote:
.quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... honderdenquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog minderjarige chimeids geschaakt?
Een grappige kloon als die van Twenty is best oké.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind klonen sowieso lafjes, ik heb geen kloon nodig om te zeggen wat ik wil.
Mee eens.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
De ideale dader gespot.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |