Mooi. Anders had je geld terug kunnen eisen van je school.quote:
Bijna, nog 1.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoe, die brandwonden die ik heb zijn toch erger dan ik dacht.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoe, die brandwonden die ik heb zijn toch erger dan ik dacht.
steekvlam bij hamburgers bakken, kwam op m'n arm.quote:
Struggles van een McDonalds medewerkerquote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
steekvlam bij hamburgers bakken, kwam op m'n arm.
Tsja, moet je het ook maar bij Mexicano's houden.quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Auw! Ik voel met je mee. Ik had mij ook 2x verbrand in een paar dagen. En die wond van vrijdag zag er in het begin ook niet zo lekker uit. Nu gelukkig slechts een rode vlek.quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat vind ik gewoon dom.quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb wel eens eem stagiaire gehad die met zijn vinger in hete caramel ging voelen of het heet zat was. Dat doet ie nooit meer.
Behoorlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat vind ik gewoon dom.
Mwoa, hij heeft z'n doel bereikt. Hij wist in ieder geval dat de karamel heet genoeg was.quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat vind ik gewoon dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |