SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben meestal al met een speler terug aan het lopen, want je hebt na 20 seconden door of je tegenstander zo speelt. Dus een stapje voor zijn, werkt erg goed merk ik. Eigenlijk doet iedereen het wel als het kan, dus is het sowieso wel een goede tactiek met verdedigen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je ziet wel zo vaak al van tevoren aankomen of je spelers het gaan tegenhouden of niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heeft iemand een site waar engelse boek verslagen op staan ?
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebbenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja dat ben ik wel met je eens, vaak gebruik ik alves om eromheen te rennen en dat lukt ook vaak.quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben meestal al met een speler terug aan het lopen, want je hebt na 20 seconden door of je tegenstander zo speelt. Dus een stapje voor zijn, werkt erg goed merk ik. Eigenlijk doet iedereen het wel als het kan, dus is het sowieso wel een goede tactiek met verdedigen.![]()
Gisteren kwam ik een nieuw fenomeen tegen:
- Keepers speelt naar de back
- Back dribbelt een paar meter op
- Back geeft een "steek"pass diep op de buitenspeler.
Je kan het eigenlijk geen steekpass noemen, want het is in feite gewoon een (blinde) lage harde ball langs de zijlijn. Om een of andere reden tast je back steeds mis, slaat nergens op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter lees je dat boek, verbeter je meteen ook je Engels voor youtube.quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand een site waar engelse boek verslagen op staan ?
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebbenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mij valt op dat men alleen hoge passen geeft bij voorzetten en lb+y.Ik vind hoge ballen nog wel handig te spelen door het centrum om ruimte te creëren. Zachtjes X drukken of driven pass kan ook handig zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren kwam ik een nieuw fenomeen tegen:
- Keepers speelt naar de back
- Back dribbelt een paar meter op
- Back geeft een "steek"pass diep op de buitenspeler.
Je kan het eigenlijk geen steekpass noemen, want het is in feite gewoon een (blinde) lage harde ball langs de zijlijn. Om een of andere reden tast je back steeds mis, slaat nergens opHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Moet al een gesprek voeren van 15 minuten over 3 boekenquote:Op maandag 11 november 2013 11:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter lees je dat boek, verbeter je meteen ook je Engels voor youtube.
Gaat echt nergens over 5 minuten per boek in het engels en ze vinden dat hier moeilijk.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier![]()
![]()
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.quote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koppen en corners zijn zo erg overpowered..quote:Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal![]()
Daarmee ben ik het echt niet eens hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal
Vind dat wat je nu zegt echt niet kunnen![]()
Totaal geen toevalsvoetbalIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Staat genoteerd Drequote:Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het echt niet eens hoor.
Vind dat wat je nu zegt echt niet kunnen![]()
Totaal geen toevalsvoetbal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heelsquote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
?quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Van Hanegem zet zich met de week meer voor lulHala Madrid !
Zijn discussies met van Basten bij Sport1 altijdquote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Van Hanegem zet zich met de week meer voor lul![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heels). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.![]()
Daarom blijft het leuker om met silvers te spelen: combineren is om een of andere reden beter mogelijk. Ik verbaas me weer over het verschil, nu ik die silvercup (thema) weer speel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren ook zo'n eerste helft gezien. Wedstrijd eindigde in 2-2quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heels). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.![]()
Megashark vs Giant Octopusquote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Zhano het volgende:
Heb deze maand Syfy als gratis kanaal. De films die ze daarop laten zien![]()
![]()
Ik had eigenlijk nooit een silver team gemaakt tot jij de tip gaf maar toen ik er gister mee speelde voelde het aan als een gold teamquote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom blijft het leuker om met silvers te spelen: combineren is om een of andere reden beter mogelijk. Ik verbaas me weer over het verschil, nu ik die silvercup (thema) weer speel.verloor wel lelijk maarja.
![]()
Lol dat is de meest idiote gif die ik in lange tijd heb gezienquote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Megashark vs Giant Octopus
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo'n verdediger die opeens een rondje draait, en de bal corner tikt. Of dat een speler de bal binnen wilt houden, maar dan net op de lijn de bal aanneemt en dan achter gaat > corner > goal. En niks dat je er tegen kan doen..quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |