Wat dan? Want ik vroeg net naar wat een supporter is en ik kreeg dit antwoord.quote:Op maandag 11 november 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je verbonden voelen met een club meer is dan wedstrijden kijken en het voetbal an sich.
Dat klopt wat jij zegt. Maar er zit daar total geen sfeer, je hoort geen liedjes, niks!quote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Uit mijn hoofd 85% van Camp Nou is gevuld met seizoenskaarthouders. Dus dat zijn godverdomme aanhoudende toeristen dan![]()
Het komt wel zo over hoorquote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Uit mijn hoofd 85% van Camp Nou is gevuld met seizoenskaarthouders. Dus dat zijn godverdomme aanhoudende toeristen dan![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waarom zou een Nederlander niet elke wedstrijd van AS Roma kunnen volgen en zich met die club verbonden kunnen voelen? Je denkt veel te bekrompen. 'Mijn manier is de enige manier'
Die sfeer bij Feyenoord-VVV was wel magisch ja.quote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Maar kijk, ik voel me echt gewoon verbonden met Feyenoord. Feyenoord blijft en is m'n club.
Na de 10-0 nederlaag tegen PSV kocht ik met tranen in mn ogen een kaartje voor VVV-Venlo thuis. Heel het stadion was uitverkocht, dat zie je nergens anders. Dat maakt Feyenoord zo uniek voor mij.
Zeker. Maar toen zag je echt gewoon dat Feyenoord niet zomaar een club is.quote:Op maandag 11 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die sfeer bij Feyenoord-VVV was wel magisch ja.
je moet wat hé als je geen werk hebtquote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Zeker. Maar toen zag je echt gewoon dat Feyenoord niet zomaar een club is.
Ik heb die wedstrijd tegen PSV ook niet afgekeken, bij 6-0 geloof ik uitgezetquote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Zeker. Maar toen zag je echt gewoon dat Feyenoord niet zomaar een club is.
Dat kan wel, maar ik denk dat die zich niet echt verbonden voelen met een club. Mja, iedereen kan het anders zien hequote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt net dat een Nederlander geen supporter van AS Roma kan zijn
Wie zegt dat ik geen werk heb?quote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
je moet wat hé als je geen werk hebt
Jij komt alleen maar met non-redenen die niet te beargumenteren zijn dus, ga lekker trollen op habbo of zo. dwaas.quote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
je moet wat hé als je geen werk hebt
Ik was daarbij in het uitvak, was echt 1 vd kutste dagen ooit van me levenquote:Op maandag 11 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd tegen PSV ook niet afgekeken, bij 6-0 geloof ik uitgezetKon daar niet naar kijken.
Voor mij?quote:Op maandag 11 november 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dan? Want ik vroeg net naar wat een supporter is en ik kreeg dit antwoord.
Dit.quote:Op maandag 11 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mij?
Naar elke wedstrijd uitkijken. Je halve sociale leven draait om die club. Tranen van geluk bij een uefa-cup finale, maar ook weer op je vaste plaan staan nadat je 10-0 om de oren hebt gekregen van PSV. Die club (soms) wekelijks vervloeken terwijl het je grootste trots in je leven is en op maandagavond al weer zin hebben in volgende week.
Dat is wat voor mij een supporter zijn betekend.
Dus inderdaad alleen maar met een seizoenskaartquote:Op maandag 11 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mij?
Naar elke wedstrijd uitkijken. Je halve sociale leven draait om die club. Tranen van geluk bij een uefa-cup finale, maar ook weer op je vaste plaan staan nadat je 10-0 om de oren hebt gekregen van PSV. Die club (soms) wekelijks vervloeken terwijl het je grootste trots in je leven is en op maandagavond al weer zin hebben in volgende week.
Dat is wat voor mij een supporter zijn betekend.
Omdat je het niet begrijpt.quote:Op maandag 11 november 2013 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus inderdaad alleen maar met een seizoenskaartNou ja, daar ben ik het niet mee eens.
Dat komt ook omdat jij er natuurlijk weer te bij betrokken bent. Al vanaf kleins af aan, niet iedereen heeft dat natuurlijk.quote:
Ho wacht, hoezo niet? Ik zeg alleen dat jullie niet te snel moeten oordelen, ik snap best wat je voor je club voeltquote:
Naja, het is lastig om het uit te leggen. Maar je hoeft niet per se een SK te hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho wacht, hoezo niet? Ik zeg alleen dat jullie niet te snel moeten oordelen, ik snap best wat je voor je club voeltIk weet mijn eerste wedstrijden nog in het oude stadion. Als PEC nipt verliest is mijn zondag verpest. Laat staan toen ze verloren van RKC in 2011 en daardoor in de Juup bleven. Toen ze promoveerden liep ik echt dagen te glunderen. Nog steeds springt mijn hart op dat ze elke zondag op Nederland 1 te zien zijn. Ik gééf om die club.
Alleen ik heb geen seizoenskaart, omdat ik aan de andere kant van het land woon inmiddels. Dus ben ik volgens jou geen supporter. En als ik zeg dat ik dat onzin vind, dan 'begrijp ik het niet'. Mooi is dat.
Kan voor mij ook wel hoorquote:Op maandag 11 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Wat ik niet snap, is waarom er niet verschillende supporters kunnen bestaan. Dus een supporter zoals Insomnia zonet beschrijft, in mijn ogen de fanatieke supporter, maar ook eentje die bijv. op de bank alle wedstrijden goed volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |