In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
NEE EMINEM GAAT WINNEN IK BEN ZO ENTHOUSIASTquote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met de broek op de enkels naar dat Nicki Minaj mormel aan het kijken zeker?
jaquote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo een gif van de kool van Pogba posten. Dat jullie het weten.
Ja lekker rendabel. Wordt gesloopt, als we geluk hebben mogen we een gedenkpaaltje neerzetten van de gemeente.quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt de Kuip gesloopt als er een nieuw stadion komt? Kan die niet als monument blijven staan?
Wel eindelijk iemand die gewoon wat zegt. Niet al te politiek.quote:Op zondag 10 november 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald Koeman is zijn spelers lekker aan het afkraken.
Zit er een keer iemand die uitspraken durft te doen, is het weer niet goed.quote:Op zondag 10 november 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald Koeman is zijn spelers lekker aan het afkraken.
NAC-fan. Dus a.quote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat is er met de kop van Sjoerd aan de hand?
a) drank
b) drugs
c) herseninfarct
Goede stukjesschrijver.quote:
Er werd ons wel een antwoord beloofd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Ronald nu naar Oranje of niet?
Dat is een trein die maar één keer langs komt rijden.quote:Op zondag 10 november 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Ronald nu naar Oranje of niet?
Ronald gaat het antwoord cryptisch geven in de nieuwe HAK commercial.quote:Op zondag 10 november 2013 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er werd ons wel een antwoord beloofd.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tomasson met immers vergelijken.
Omg. Echt iedereen kan analist worden.![]()
Ik las kanker uitzending.quote:Op zondag 10 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
KANJER UITZENDING KANJER UITZENDING!
quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Salami3006 het volgende:
Dat ''JAAAAH'' bij die goal van Ziyech en de duik van Sightorsson blijf ik grappig vinden
Kan Cocu praten?quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Grifte het volgende:
"Misschien is het wel aardig om eerst even Philip Cocu te horen"
Nee
Kuipfapquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is het hoogtepunt van de uitzending tot nu toe jongens? Ik miste het even.
Zeg het maar alsjeblieft.
Immers werd gekleineerd door die eikel van een ... ja hoe heet hij.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pellé in de leader.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij was bezig met een rap dus jij kan het niet weten.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers werd gekleineerd door die eikel van een ... ja hoe heet hij.
Niet. Direct weer weggegaan. Volgens een user hier op Fok! mag ik geen zwarte artiesten meer kijken wil ik in de Groningen harde kern.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was bezig met een rap dus jij kan het niet weten.
jaquote:Op zondag 10 november 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack had beloofd dat het over Groningen zou gaan, is dit al gebeurd?
"Immers is een type Tomasson."quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soort van. Een boek waar Fritsie Barend aan meegewerkt heeft.quote:
Niemand van PSV zit nog op die jongen te wachtenquote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef xzaz het volgende:
Toivonen is ook gewoon een goede speler, gewoon opstellen. Maher moet er gewoon mee leren leven dat die niet altijd door mama aan het handje kan worden gehouden.
De Thora dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Soort van. Een boek waar Fritsie Barend aan meegewerkt heeft.
Rot op johquote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat Groningen niet zo goed is en boven zijn stand leeft.
Ronald gaat na de uitzending er weer aanzittenquote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n figuur dat aan de zware sjek zit.
Hij moet zo'n knotje à la Bendtner nemenquote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie van Waterreus zijn nieuwe kapsel? Ik vind die leger aspecten wel fresh.
Hij heeft stiekem al pruimtabak in zijn onkel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ronald gaat na de uitzending er weer aanzitten
Gaan tegen degradatie spelen zodra er enigszins gaatjes ontstaan in de competitie. Niet mijn woorden.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan tegen degradatie spelen zodra er enigszins gaatjes ontstaan in de competitie. Niet mijn woorden.
Daarna lekker het vet uit Sjek wegzuigequote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft stiekem al pruimtabak in zijn onkel.
Zivkovic is maar een hype. Den Bosch type speler. Weer, niet mijn woorden. Allemaal van Jan Mulder.quote:
Jammer dat zijn naam met een D eindigd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Sjoerd denkt dat hij wat is omdat zijn achternaam met Mos begint.
Gurbbe regelt het wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna lekker het vet uit Sjek wegzuige
Ajax komt zo, rustig aan sjek gaat niet eerder naar huis.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd deze aflevering niet lang meer vol
quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zivkovic is maar een hype. Den Bosch type speler. Weer, niet mijn woorden. Allemaal van Jan Mulder.
Minachting.quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef xzaz het volgende:
'volgende week', sinds wanneer is er volgende week voetbal dikke sjek.
neequote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
oke jongens, ik zit nu te kakken en kijk geen SV dus zeg het maar, moet ik vanavond de herhaling kijken of niet? Zeg het maar.
Ja, dat moet je.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
oke jongens, ik zit nu te kakken en kijk geen SV dus zeg het maar, moet ik vanavond de herhaling kijken of niet? Zeg het maar.
Ja, vooral de eerste 10 minuten.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
absoluut niet zegquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronald met sluikreclame voor kool.
Een wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef xzaz het volgende:
180 minuten voetballen en dan 1 goede actie![]()
![]()
De enige redn dat ik de afgelopen jaren elke keer naar Vitesse - Ajax ging was omdat ik hoopte dat die kut vogel een keer uit de lucht tieft. Misschien dit jaar maar kijken hoe je zo'n beest kan lokkenquote:
Jan van Beveren approvesquote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.cruyfffootball.com/services/
Ze kunnen een aanvraag doen.
No shitquote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt 90 minuten.
Dus dat gaat hij over een uur tweeten?quote:
Hij woont in Amsterdam. Die hebben minachting aan Nederland. Die lopen altijd "voor".quote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Dus dat gaat hij over een uur tweeten?
Goeneavundquote:Op zondag 10 november 2013 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij woont in Amsterdam. Die hebben minachting aan Nederland. Die lopen altijd "voor".
Goede affend.quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goeneavund
http://www.dumpert.nl/med(...)_zegt_goenavund.html
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 10-11-2013 om 22:51:26Afrojack treedt ook op bij de EMA's. #MTVEMA http://t.co/nTO9xJ3vUF reageer retweet
Whaha xDquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 10-11-2013 om 22:51:26Afrojack treedt ook op bij de EMA's. #MTVEMA http://t.co/nTO9xJ3vUF reageer retweet
Badrquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
Die slechte kutgrap hebben ze van mij uit het topicquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef TheArt het volgende:
Dit filmpje zat vanmiddag ook al in het CL-overzicht
Herriequote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
Dankje. Ik schaam me er een beetje voorquote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die overcompensatieJe geheim is veilig bij mij hoor
Je bent maar anderhalve minuut te laat.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Syntix het volgende:
snel wegzappen voordat die archiefbeelden weer komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |