Net alsquote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
BobGod is niet kapot te krijgen. Die gaat na zijn 40ste pas echt pieken.
Ah, mijn imitatie is dus gelukt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Martin Hersman zit dus ook op FOK!
zeker maar het was niet nodig. Heb je het verschil tussen Kramer en Bob gezien. Kramer gecontroleerd op weg naar Sotchi. Bob helemaal kapotquote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast wel ja. Volgens mij had Kramer het hier al kunnen doen
WR:quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap het snelste langzaamste rondje niet
Je rijdt rondjes op de 5km, waarvan één dus de langzaamste is. Fabris heeft kennelijk dat langzaamste rondje tijdens de 5km het snelst gereden.quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
ging net dacht ik op snelste laatste rondje.quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
Precies, Kramer ziet er bijna altijd uit alsof hij nog 3x zo hard had kunnen gaanquote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
zeker maar het was niet nodig. Heb je het verschil tussen Kramer en Bob gezien. Kramer gecontroleerd op weg naar Sotchi. Bob helemaal kapot
Neem van alle rijders het langzaamste rondje. Degene die dat rondje het snelst rijdt, heeft de snelste langzame ronde.quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
volgend weekend herkansingquote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
dankjewel voor de uitleg jongens![]()
tis m'n weekend niet echt
Wel als Jorien meedoet.quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef Wombcat het volgende:
Gaan ze bij de dames achtervolging ook dweilen?
voorhuis doet niet mee, dus niet nodig.quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef Wombcat het volgende:
Gaan ze bij de dames achtervolging ook dweilen?
Daar zat ik toevallig net over het strijken na te denken. Mijn conclusie was dat het niet een echt goed record is omdat je dan ook 12x exact 40,0 zou kunnen rijden. Maar praktisch gezien is het lastiger omdat ik zelf geen tijden opsla en dus afhankelijk ben van schaatsstatistieken.nl en zo. Bij snelste langzaamste rondje kan je er wel van uit gaan dat dat ook de snelste tijden ooit zijn (hoewel dat bij de 1500 nog wel eens de vraag is) maar bij kleinste verschil kan het ook opeens een marathonschaatser zijn die 6.35 rijdt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Montov het volgende:
IR, heb je ook een overzicht van schaatsers op de 5km met het kleinste verschil tussen de snelste en langzaamste ronde? Daar zou Bob nu ook goed bij scoren.
Nu huldiging 5km op de ISU stream.
Het snelste kleinste verschil dan? (quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig net over het strijken na te denken. Mijn conclusie was dat het niet een echt goed record is omdat je dan ook 12x exact 40,0 zou kunnen rijden. Maar praktisch gezien is het lastiger omdat ik zelf geen tijden opsla en dus afhankelijk ben van schaatsstatistieken.nl en zo. Bij snelste langzaamste rondje kan je er wel van uit gaan dat dat ook de snelste tijden ooit zijn (hoewel dat bij de 1500 nog wel eens de vraag is) maar bij kleinste verschil kan het ook opeens een marathonschaatser zijn die 6.35 rijdt.
Neemt niet weg dat ik het wel leuk zou vinden om het te weten..
Nu maak je het wel heel erg ingewikkeld he.quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het snelste kleinste verschil dan? ()
Ja maar ik hou van statistiekenquote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maak je het wel heel erg ingewikkeld he.
Uiteraard moet er een maximale eindtijd worden gesteld. Zoals ook bij de 10km de sub 13 minuten het record nu op naam van Kramer staat als ik het goed heb met iets van 0.7 seconden.quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig net over het strijken na te denken. Mijn conclusie was dat het niet een echt goed record is omdat je dan ook 12x exact 40,0 zou kunnen rijden. Maar praktisch gezien is het lastiger omdat ik zelf geen tijden opsla en dus afhankelijk ben van schaatsstatistieken.nl en zo. Bij snelste langzaamste rondje kan je er wel van uit gaan dat dat ook de snelste tijden ooit zijn (hoewel dat bij de 1500 nog wel eens de vraag is) maar bij kleinste verschil kan het ook opeens een marathonschaatser zijn die 6.35 rijdt.
Neemt niet weg dat ik het wel leuk zou vinden om het te weten..
Hege skippenquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze mogen de eerste 3 ritten van ploegenachtervolging wel skippen
Doet die mee dan? Die heb ik het hele weekend nog niet gezien, of doet ze alleen de ploegenachtervolging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |