Zonde idd, zal dit jaar de unibets-odds zeker volgen. Altijd interessant om te kijken hoe de bookmakers het inschatten.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Kramer op 1.3 en een andere Nederlander op 2.xx, De Jong sowieso wel ruim daarboven
Als ik de post eerder had gezien had ik even een screentje van de Toto gemaakt
Jawohlquote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Makowsky PB 6.24... Zag ik dat goed?!
Dit weekend niks gezien bij de echte bookmakers, alleen bij de Toto (en die hebben zulke rotte noteringen dat er nooit wat tussen zit eigenlijk). Misschien dat ze het later weer aan gaan biedenquote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde idd, zal dit jaar de unibets-odds zeker volgen. Altijd interessant om te kijken hoe de bookmakers het inschatten.
Ah juist ja, niet meer dan baanopvulling dit.. Zelfs nr 9 van NK Afstanden in Heerenveen reed harder met 6,24,34quote:
twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 10-11-2013 om 20:27:29@LottevBeek schaatste de snelste slotronde ooit gereden op de 1000m. 28.0! #Zwolle #veerallee #schaatsen reageer retweet
Die duitser hierna heeft een nog trager PR..quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah juist ja, niet meer dan baanopvulling dit.. Zelfs nr 9 van NK Afstanden in Heerenveen reed harder met 6,24,34
Maar die gaat nu gewoon ruim boven de 6:30 rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |