Moet ik het zeggen?quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja raar einde.
(ik weet het einde even niet meer, maar ik vertrouw je)
wrm ga je nou uit de CLUB?quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef Rodawa het volgende:
Dat is dan geregeld.
Dan neem ik nu ontslag.
Ja doe maar.quote:
Denk eens heeeeeeeeel goed naquote:
Ik stop ook, aangezien ik een idee heb van wat voor dingen VMS met sof gaat doenquote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij zijn, ik heb niks met dit bedrijf te maken.
: ))))))))))))))quote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik stop ook, aangezien ik een idee heb van wat voor dingen VMS met sof gaat doen!
quote:
quote:
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ceviche wil jij in mijn team?
Ze schrijft hem een brief dat ze een ander heeft en ook al verloofd is met hem. De vader van Alan. Die vader krijgt kanker overlijdt, en daarna gaat ze weer met John.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?
Nee, ze sturen vieze plaatjesquote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?
Xeor & ik. Sof, voor korte duur. Maar nu slikt ze vms.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
Wie zitten er eigenlijk nog meer in #TeamXeDo?
Echt niet!quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ze sturen vieze plaatjes
quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb 51% van de aandelen overgedaan naar Stuart.
Veel plezier dinsdag, Sof.
Copy thatquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ze sturen vieze plaatjes
Zeg op! En welk BMI hoor daarbijquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk eens heeeeeeeeel goed na
Oh ja dus uiteindelijk wel weer naar hem ja. vaag kind.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze schrijft hem een brief dat ze een ander heeft en ook al verloofd is met hem. De vader van Alan. Die vader krijgt kanker overlijdt, en daarna gaat ze weer met John.
Sorry hoor, als iemand een beetje in een ongestelde kut gaat zitten porren word ik er niet warm vanquote:
Sof?? Echt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Xeor & ik. Sof, voor korte duur. Maar nu slikt ze vms.
Best wel. Zielig voor John. 10/10 zou m rakenquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dus uiteindelijk wel weer naar hem ja. vaag kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |