SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit ja. Eerder misschien Ziyech, supergoal en assist. Maar ik reken nergens op.quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef wieisboos het volgende: [..] finnbogason krijgt geen IF voor 2 pingels lijkt me
![]()
EA kijkt toch alleen maar naar het scorebord/de doelpuntenmakers, dus geen van beide.quote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Eerder misschien Ziyech, supergoal en assist. Maar ik reken nergens op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#mufc team - confirmed: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Carrick, Kagawa; Rooney, van Persie
#Arsenal team: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud #MUFCvAFCAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Ik hoopte nog op een tweede goal van Otigba en een clean sheet. Loze hoop natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kijkt toch alleen maar naar het scorebord/de doelpuntenmakers, dus geen van beide.![]()
![]()
Merte dus toch niet fit genoegquote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
#mufc team - confirmed: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Carrick, Kagawa; Rooney, van Persie
#Arsenal team: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud #MUFCvAFC
Hopelijk pakt Vermaelen het een beetje fatsoenlijk op. Verder goed dat Flamini er weer is![]()
![]()
Dat team van Man Utd is ook gewoon prutquote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
#Arsenal team: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud #MUFCvAFC![]()
![]()
RvPquote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat team van Man Utd is ook gewoon prut
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik stamp hem helemaal kapot jongen. Ik schijt zijn hele bek vol .![]()
![]()
4 en een halve CB opstellenquote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat team van Man Utd is ook gewoon prut![]()
![]()
Jezusquote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen die nog versteld staan dat PSV uit niet wint van NAC als je dit ziet:
[ afbeelding ]
Hoeveelste staan ze ondertussen?![]()
zijn er mensen die daar versteld van staan dan?quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen die nog versteld staan dat PSV uit niet wint van NAC als je dit ziet:
[ afbeelding ]![]()
Flinke kans voor TonnyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
8e.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jezus
Hoeveelste staan ze ondertussen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
8stequote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jezus
Hoeveelste staan ze ondertussen?![]()
![]()
Gezien de reacties hier leek me dat wel jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn er mensen die daar versteld van staan dan?![]()
![]()
Volgens mij achtstequote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn er mensen die daar versteld van staan dan?![]()
Dat is overdrevenquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Rechterrijtje en voor het eerst in tig jaar geen Europees voetbal: here we come.Op een of andere manier denk ik dat PSV het tegen de komende tegenstanders , die op papier beter zijn, beter gaat doen
![]()
![]()
Degradatie!1!1!quote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Rechterrijtje en voor het eerst in tig jaar geen Europees voetbal: here we come.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RB: Leandro Bacuna - Aston Villa - 69 > 73 (Great freekick and a Clean Sheet)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ![]()
Mooie goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
En dat een stuk of 20 keer![]()
![]()
![]()
Congrats Potsie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
we hoorden je flink tekeer gaan jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks, was een mooi potje. Benieuwd of ik morgen last heb van mijn keelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Feyenoord zo blijft spelen wordt het 3 of 4-1.quote:Op zondag 10 november 2013 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme
Die scheve kanjer immers ook weer net![]()
Feyenoord opent sterk inderdaad. Maar ja, we kunnen niet scoren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft spelen wordt het 3 of 4-1.Feyenoord Rotterdam![]()
Tegengoal kan ook een mentale tik zijn waar ze niet overheen komen. Al die teams in NL zijn zo labielquote:Op zondag 10 november 2013 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord opent sterk inderdaad. Maar ja, we kunnen niet scoren.
Wat een kans nu zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel raar dat AZ met zo weinig flair speelt. Weer een reuzenkans gemist Feyenoordquote:Op zondag 10 november 2013 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord opent sterk inderdaad. Maar ja, we kunnen niet scoren.![]()
Nee dit keer maar niet tegen PSV ingezetquote:Had toch weer hoop dat na Dinamo er een vertrouwen boost was die alles goed zou maken
![]()
![]()
![]()
Ik had er ook geen geld op durven inzetten. Alle clubs spelen wel zo wisselvalligquote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dit keer maar niet tegen PSV ingezetHad toch weer hoop dat na Dinamo er een vertrouwen boost was die alles goed zou maken
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals bij Ajaxquote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dit keer maar niet tegen PSV ingezetHad toch weer hoop dat na Dinamo er een vertrouwen boost was die alles goed zou maken
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hmmmm, fuck... kom er nu achter dat Tevez maar 7 chem heeft in mijn team... Dan toch maar weer switchen naar Pirlo...![]()
Wat een frustratie bij Feyenoord zeg..niet normaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja zeg, het is maar een spelletjequote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat een frustratie bij Feyenoord zeg..niet normaal![]()
4 dode links, 3 dubbele links..nee dusquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tevez zou gewoon 9 chem hebben toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij linkt met Lavezziquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 dode links, 3 dubbele links..nee dus![]()
oh tuurlijk, loiquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar er drie dode links vanquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 dode links, 3 dubbele links..nee dus![]()
![]()
Zal wel een visuele glitch zijn, ingame krijgt hij gewoon 9/10quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Toch staat er 7 chem...
[ afbeelding ]![]()
Webapp glitch dingetje lijkt me dit. Misschien even refreshen. Straks op de console klopt het gewoon.quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Toch staat er 7 chem...
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou die chem kaartjes op chiellini en barzagli omdraaienquote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Toch staat er 7 chem...
[ afbeelding ]helaas kan dat niet
![]()
Haha ja dat heb ik inderdaad niet zo slim gedaan, geen zin om het te veranderenquote:Op zondag 10 november 2013 17:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zou die chem kaartjes op chiellini en barzagli omdraaienhelaas kan dat niet
![]()
![]()
Feyenoorders vallen bij bosjes..zag er echt debiel uit dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ingame heeft hij inderdaad gewoon 10quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Webapp glitch dingetje lijkt me dit. Misschien even refreshen. Straks op de console klopt het gewoon.![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:45 schreef DutchSL het volgende:
NAC - PSV leuke wedstrijd tot nog toe.
PSV o.a. buitenspeldoelpunt afgekeurd, NAC ook paar keer gevaarlijk.![]()
![]()
Wat een minuut stilte zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh..heb je hem wel op 720p staan? Of op auto? Die laatste is kut.quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef wieisboos het volgende:
lekkere kwaliteit weer FOX
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh had hem op auto staanquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh..heb je hem wel op 720p staan? Of op auto? Die laatste is kut.![]()
![]()
Wat ontzettend zuur dat Feyenoord hier achter staat zeg. AZ is echt ontzettend slecht.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet hem ook op motor zetten
sorry![]()
Tja, nu is het wel héél zuur dat Pelle rood paktequote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat ontzettend zuur dat Feyenoord hier achter staat zeg. AZ is echt ontzettend slecht.![]()
![]()
Tsjah, das het nadeel met one-man teamsquote:Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, nu is het wel héél zuur dat Pelle rood pakte![]()
![]()
Ja, vind het ook onterecht. Maar dit houdt AZ niet nog 45 minuten vol hoor. Hopen voor ons is dat Feyenoord dit ook niet vol kan houden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat ontzettend zuur dat Feyenoord hier achter staat zeg. AZ is echt ontzettend slecht.![]()
AZ kan wel nog een aantal keer gevaarlijk worden als Avdic wordt neergezet i.p.v Johannsson. Die gaat bijna rood pakken en dan wordt het al helemaal een moeilijk verhaal...quote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, vind het ook onterecht. Maar dit houdt AZ niet nog 45 minuten vol hoor. Hopen voor ons is dat Feyenoord dit ook niet vol kan houden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nou, we zijn welgeteld 1 keer gevaarlijk geweest, en toen lag de bal er ook gelijk in. Ze zullen veel, en veel meer felheid moeten tonen. We verliezen zoveel duels, afvallende ballen, we verdedigen dan zogenaamd, maar wel op zo'n manier dat het een schiettent isquote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ kan wel nog een aantal keer gevaarlijk worden als Avdic wordt neergezet i.p.v Johannsson. Die gaat bijna rood pakken en dan wordt het al helemaal een moeilijk verhaal...Dit is net zo matig als de uitwedstrijden onder Verbeek. We boffen alleen dat Pelle er niet is.
![]()
Beide Johanssons pakken nog rood als ze zo doorgaan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ kan wel nog een aantal keer gevaarlijk worden als Avdic wordt neergezet i.p.v Johannsson. Die gaat bijna rood pakken en dan wordt het al helemaal een moeilijk verhaal...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar de verandering van Advocaat om Ortiz neer te zetten, is wel heel belangrijk. Zonder hem(en Esteban) was de schade nu al niet meer te overzien.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, we zijn welgeteld 1 keer gevaarlijk geweest, en toen lag de bal er ook gelijk in. Ze zullen veel, en veel meer felheid moeten tonen. We verliezen zoveel duels, afvallende ballen, we verdedigen dan zogenaamd, maar wel op zo'n manier dat het een schiettent isDit is net zo matig als de uitwedstrijden onder Verbeek. We boffen alleen dat Pelle er niet is.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Precies. Probleem is alleen een gebrek aan wissels voor de RB-positie. Spits is te vervangen, maar dan lever je wel iets aan kwaliteit in.quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide Johanssons pakken nog rood als ze zo doorgaan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedemiddag. Het was me een dagje wel vandaag. Vanmiddag echt super gebruncht. Gewoon onbeperkt eten wat je wil. Heb vis gegeten zoals Zalm en garnalen en deserts in overvloed met taart en choco soesjes en mouse en nog veel meer. Vanavond even wat wezen drinken. Sinds een lange tijd weer alcohol op. En nog op de kermis gewoon. Coin dozer gespeeld voor 20euro. 1100 punten gehaald. 3 leuke dingen voor gekocht zoals oordopjes en glazen![]()
Hoe gaat het met Marcellis eigenlijk?quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Probleem is alleen een gebrek aan wissels voor de RB-positie. Spits is te vervangen, maar dan lever je wel iets aan kwaliteit in.![]()
Esteban
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Andere kant op maaienquote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe krijg je die kleurverschillen zo in het gras zoals bij united?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door het gras te pletten in een bepaalde richting en de andere baan niet.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe krijg je die kleurverschillen zo in het gras zoals bij united?![]()
Immers fenomeenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
stervendehoerenteringrvpAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robin Benteke![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Viergever staat er als een downie bij te kijken hoe Janmaat doorloopt
Maar wel terecht. AZ heeft recht op helemaal niks. Wat een slappe hap.![]()
AZ na Europees voetbal is vaak zo slap..echt bizar.quote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Viergever staat er als een downie bij te kijken hoe Janmaat doorloopt
Maar wel terecht. AZ heeft recht op helemaal niks. Wat een slappe hap.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arsenal speelt net zo brak als in DortmundAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lasagna rood @ 1.01Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol, wat faalt Feyenoord zeg. 2-2 ipv 3-0/4-0 wat het had moeten zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jerome kan met die stats nog best op CAM ja. Alleen die 2* weak footquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Pool![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sloth heeft er weinig last van..die kop van hem kan wel wat hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arsenal gaat hier sowieso nog rood pakkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flamini roodquote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal gaat hier sowieso nog rood pakken
Arteta geel
Vermaelen geel
Kos geel
Sagna rood
Giroud geel
Ramsey geel
Wat een absurd slechte wedstrijd.![]()
Kon niet inzetten op Flamini (niet live iig)quote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Flamini rood
Arteta geel
Vermaelen geel
Kos geel
Sagna rood
Giroud geel
Ramsey geel![]()
![]()
Idd ja. Zie AZ nu eerder scoren dan Feyenoord zelfs.quote:Op zondag 10 november 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Iets meer controle over de wedstrijd voor AZ nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Als het publiek er achter gaat staan... Ik teken voor een puntjequote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja. Zie AZ nu eerder scoren dan Feyenoord zelfs.![]()
Mark Rutte was vandaag bij NAC-PSV. Hij heeft zelfs staan applaudiseren bij de ereronde na de wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net een vintage Jupiler League wedstrijd zo..alleen maar opportunistische ballen, veel beuken en kutweer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had gedroomd dat Kara vandaag een IF ging binnenharken tegen Anderlecht![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gefeliciteerd met de overwinning ouwe.quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, dat was het dan. Erg toppper-waardig was het niet![]()
Thanks man. Het was niet geweldig goed ofzo, maar ze speelden wel zoals ze het in Breda graag zien. Lekker hard werkenquote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning ouwe.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd met het punt FeyenoordersPuntje uitgelopen op PSV, lekker.
![]()
![]()
Nouja, knap van AZ om uit in de Kuip gelijk te spelen na een Europees duel. Niet goed gespeeld, maar op basis van de 2e helft was een punt wel terecht. Ortiz overduidelijk MOTM.quote:Op zondag 10 november 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wrijf het er maar in. Hater.quote:Op zondag 10 november 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Zeker een baasje was datquote:Op zondag 10 november 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, knap van Az om uit in de Kuip gelijk te spelen na een Europees duel. Niet goed gespeeld, maar op basis van de 2e helft was een punt wel terecht. Ortiz overduidelijk MOTM.Maar Viergever voldoet overduidelijk niet. Martens heeft ook lang niet de vorm te pakken die hem zo speciaal maakt.
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, knap van Az om uit in de Kuip gelijk te spelen na een Europees duel. Niet goed gespeeld, maar op basis van de 2e helft was een punt wel terecht. Ortiz overduidelijk MOTM.
echt compleet terecht ja.![]()
Flikker kaal met je terecht.quote:Op zondag 10 november 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, knap van AZ om uit in de Kuip gelijk te spelen na een Europees duel. Niet goed gespeeld, maar op basis van de 2e helft was een punt wel terecht. Ortiz overduidelijk MOTM.Feyenoord Rotterdam![]()
Scheelt maar 4 doelpogingen, vind het nogal meevallen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt compleet terecht ja.
Gnabry op rechts, Ramsey naast Arteta/achter Giroud en Flamini eruit anders wordt het niets![]()
![]()
Hoe kan het nou 2-2 worden als we 1 keer op goal schietenquote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt compleet terecht ja.![]()
Jammer dat Haps niet even mocht spelen... Gudelj vond ik later in de wedstrijd wel sterk, maar in het begin ook bagger.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker een baasje was datMaar Viergever voldoet overduidelijk niet. Martens heeft ook lang niet de vorm te pakken die hem zo speciaal maakt.
Was gewoon meer dan terecht hoor. AZ verdiende op basis vna de hele wedstrijd eigenlijk 3 punten.quote:![]()
Ik vind Cocu altijd maar een beetje saai eerlijk gezegd. Overigens denk ik wel dat het een goede trainer is.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie teksten altijd van die 2NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feyenoord had trouwens ook genoeg schoten van niks die je eigenlijk niet als on target mag zien, maar die staan er wel zo op.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt compleet terecht ja.
dit is alleen de tweede helft, bij beide helften is het nog oneerlijker (op basis van de statistieken dan)quote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 2-2 worden als we 1 keer op goal schieten![]()
Ik bedoelde het sarcastischquote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Cocu altijd maar een beetje saai eerlijk gezegd. Overigens denk ik wel dat het een goede trainer is.
Ik vind ze allebei saai en Koeman kan daar ook zo bij. Alle drie wel goede trainers maar praten echt al in trainer taal.... veel woorden die niks zeggen.![]()
Oh, maar ja, ik heb er wel lak aan. Tevreden met het puntje, en een nette nummer 2 klasseringquote:Op zondag 10 november 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is alleen de tweede helft, bij beide helften is het nog oneerlijker (op basis van de statistieken dan)![]()
![]()
Zoals heel veel trainers tegenwoordig eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2013 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch
Ik vind ze allebei saai en Koeman kan daar ook zo bij. Alle drie wel goede trainers maar praten echt al in trainer taal.... veel woorden die niks zeggen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en terechtquote:Op zondag 10 november 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, maar ja, ik heb er wel lak aan. Tevreden met het puntje, en een nette nummer 2 klassering![]()
![]()
Wat me wel opviel, was dat Feyenoord in het begin van de wedstrijd een corner had waarbij de bal niet goed op de lijn lag; toen werd er voor gefloten en mochten ze hem opnieuw nemen. Bij die 1-1 was het ook het geval, en toen mochten ze gewoon door. 2-2 is dus inderdaad onterecht."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja... echt zondequote:Op zondag 10 november 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals heel veel trainers tegenwoordig eigenlijk
Had juist van 3 van die oud topspelers verwacht dat ze wat meer zouden durven zeggen.![]()
Jammer van Rooney..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je kan niet zeggen dat ze niet genoeg status hebben om dat te mogen doen ofzo, inderdaadquote:Op zondag 10 november 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja... echt zonde
Had juist van 3 van die oud topspelers verwacht dat ze wat meer zouden durven zeggen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat had ik ook al opgemerkt inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
Wat me wel opviel, was dat Feyenoord in het begin van de wedstrijd een corner had waarbij de bal niet goed op de lijn lag; toen werd er voor gefloten en mochten ze hem opnieuw nemen. Bij die 1-1 was het ook het geval, en toen mochten ze gewoon door. 2-2 is dus inderdaad onterecht.
Wel raar dat op het eind toch weer de lange bal werd gehanteerd, terwijl AZ vooral in de problemen gekomen is door snel combinatie voetbal de gehele wedstrijd.![]()
Nouja, jammer. AZ speelde niet goed, dus 3 punten zou toch even te veel van het goede zijn geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had ik ook al opgemerkt inderdaad.
Wel raar dat op het eind toch weer de lange bal werd gehanteerd, terwijl AZ vooral in de problemen gekomen is door snel combinatie voetbal de gehele wedstrijd.
Met Armenteros is dat denk ik toch wat moeilijker dan dat je Boëtius hebt staan.
Als Feyenoord zo blijft spelen en Pelle weer mee doet... Dan worden ze kampioen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, jammer. AZ speelde niet goed, dus 3 punten zou toch even te veel van het goede zijn geweest.
Met Armenteros is dat denk ik toch wat moeilijker dan dat je Boëtius hebt staan.![]()
Ik denk niet dat Pellé mee kan doen in dat voetbal... Maar als dat wel kan, dan zijn ze een hele serieuze kandidaat. Ze misten vandaag echt een echte afmaker.quote:Op zondag 10 november 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft spelen en Pelle weer mee doet... Dan worden ze kampioen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alsof er in Nederland uberhaupt één ploeg is die in staat is om 5 wedstrijden op rij een constant goed niveau op de mat te leggen. Laat staan een heel seizoen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pelle is voetballend echt niet minder dan tevreden hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 18:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pellé mee kan doen in dat voetbal... Maar als dat wel kan, dan zijn ze een hele serieuze kandidaat. Ze misten vandaag echt een echte afmaker.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dit ja.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alsof er in Nederland uberhaupt één ploeg is die in staat is om 5 wedstrijden op rij een constant goed niveau op de mat te leggen. Laat staan een heel seizoen![]()
PECquote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alsof er in Nederland uberhaupt één ploeg is die in staat is om 5 wedstrijden op rij een constant goed niveau op de mat te leggen. Laat staan een heel seizoen![]()
Ajax lukt dat wel in de 2e seizoenshelftquote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Arsenal iets meer balbezit, maar het gaat heel erg op en neer. Betere kansen voor United.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef wonton het volgende:
wie kan een korte samenvatting typen van Manu-ars?>"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dan hebben ze een goede kans op een top 3-klassering.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pelle is voetballend echt niet minder dan tevreden hoor."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kutquote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef wonton het volgende:
wie kan een korte samenvatting typen van Manu-ars?>
corner cheese![]()
thanks. RvP gescoord zie ik. Ging hij JUICHEN?quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Arsenal iets meer balbezit, maar het gaat heel erg op en neer. Betere kansen voor United.Young bloods everywhere....![]()
Ja. Samen met Rooney.quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks. RvP gescoord zie ik. Ging hij JUICHEN?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, nu wel. Samen met Rooney.quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks. RvP gescoord zie ik. Ging hij JUICHEN?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
lol 1 seconde verschil.quote:
Dat kan. Maar tot nu toe lukt het dus geen een team?quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax lukt dat wel in de 2e seizoenshelft![]()
Man U matig, Arsenal dramatisch. Goal uit corner. Ellende, aids, Engels voetbalquote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef wonton het volgende:
wie kan een korte samenvatting typen van Manu-ars?>Eredivisie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks. RvP gescoord zie ik. Ging hij JUICHEN?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja de man die niet zou juichen heeft gejuicht.quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks. RvP gescoord zie ik. Ging hij JUICHEN?![]()
Ik heb nog werkelijk helemaal niets gezien dat daarop wijst.quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax lukt dat wel in de 2e seizoenshelftNAC Breda
Rèsbaarge![]()
U mad bro?quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja de man die niet zou juichen heeft gejuicht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Afgelopen 3 jaar wel danquote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog werkelijk helemaal niets gezien dat daarop wijst.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd de traagste van het stel
Nee hoor, van mij mag hij ook best juichen. Alleen doe dan niet eerst een Dirk Kuyt uitspraak.quote:![]()
Kuyt de enige echte demagoogquote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag hij ook best juichen. Alleen doe dan niet eerst een Dirk Kuyt uitspraak..
![]()
Maar presteren 'constant'quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heeft ook maar 5 van de 13 wedstrijden gewonnen.![]()
Valt me wel op dat Engelse ploegen nu echt totaal geen lijn meer in het spel hebben. Dan doen City en Southampton dat bijna nog het best van allemaal..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Lijn in het spel van City? Begint te komen, maar als er een team was waar er totaal geen lijn in het spel zat afgelopen jaren dan waren zij het wel. Van Soton zie ik doorgaans niet meer dan de highlights dus dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Valt me wel op dat Engelse ploegen nu echt totaal geen lijn meer in het spel hebben. Dan doen City en Southampton dat bijna nog het best van allemaal...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afgelopen jaren zeker niet nee, maar Pellegrini begint er wel lijn in te krijgen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijn in het spel van City? Begint te komen, maar als er een team was waar er totaal geen lijn in het spel zat afgelopen jaren dan waren zij het wel. Van Soton zie ik doorgaans niet meer dan de highlights dus dat zou ik niet weten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die voorzet inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Smalling kan er ook geen klote van.
En Giggs' 50e duel tegen Arsenal."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij wordt ook een beetje misbruikt op RB.quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Smalling kan er ook geen klote van.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Is gewoon een CB, net als Jones.quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Smalling kan er ook geen klote van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jones was altijd een middenvelder bij Blackburn.quote:
Over Smalling heb je helemaal gelijk, jammer dat Rafael geblesseerd is.
Wat een kutwedstrijd was dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je op de xbox zat had ik hem wel aan je gegeven.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef DutchSL het volgende:
NIF Reus gewoon meer dan 100kdat idee kan dus ook weer de prullenbak in.
Young bloods everywhere....![]()
?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja, jammer dat hij er net niet bij kwam.quote:
bohh dit was wel een kansje hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Giroud beetje langzaam inderdaad...quote:
e: wel corner."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Koopje hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier trouwens mensen die State of Decay hebben gespeeld?
Wel wat filmpjes van gezien. Ben wel fan van die zombieshit, maar dit lijkt me echt zo strontsaai.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
Hier trouwens mensen die State of Decay hebben gespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zal Rooney ook wel weer in laten zakken.quote:
Die doet Arsene ook wekelijksquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hm, ik heb ook een paar filmpjes gezien en mij leek het iets leuker dan zo'n standaard shooter/survival game en het is ook nog Open world. Alleen weet ik niet hoe die uitvoering nou helemaal is.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel wat filmpjes van gezien. Ben wel fan van die zombieshit, maar dit lijkt me echt zo strontsaai.
Dan zou ik eerder Dead Island ofzo gaan spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hm, ik heb ook een paar filmpjes gezien en mij leek het iets leuker dan zo'n standaard shooter/survival game en het is ook nog Open world. Alleen weet ik niet hoe die uitvoering nou helemaal is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar dacht ik ook over na, maar een vriend van me zei dat het echt een kutspel was.quote:Op zondag 10 november 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Dead Island ofzo gaan spelen.
Undead Nightmare zou ik ook nog wel eens willen proberen.
Niks kan tippen aan The Last Of Us though..quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook over na, maar een vriend van me zei dat het echt een kutspel was.
Undead Nightmare zou ik ook nog wel eens willen proberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me ook vet, maar je zit daar zo vast aan het verhaal.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks kan tippen aan The Last Of Us though..
Het moet een soort GTA in een Zombie wereld zijn."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je hebt het spel niet gespeeld dus je mag eigenlijk niks zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks kan tippen aan The Last Of Us though..
Young bloods everywhere....![]()
Geen open world nee, maar verhaal, graphics etc compenseren dat ruimschoots.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me ook vet, maar je zit daar zo vast aan het verhaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En zo is er weer een dag voorbij in je leven.quote:Op zondag 10 november 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
3 wedstrijden gezien vandaag, 3 goals. Dit was ook de slechtste pot![]()
Ik kan niks zeggen over de gameplay nee, maar heb wel de hele walkthrough bekeken en dat was echt geniaal goedquote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Je hebt het spel niet gespeeld dus je mag eigenlijk niks zeggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: