SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
DIt jaar niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
In die tijd werd de topscorer nog wel regelmatig kampioen![]()
nu openen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wie weet waar je Fifa 14 coins kan kopen (dus geen fifa punten)Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ik heb trek in iets te eten, maar ik ben nog misselijk van alles wat ik eerder vandaag heb gegeten.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Oh, dan was ik mooi op tijd dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ja kuthoofd ik wilde een koreaanse TT doen![]()
Konko Pokemons ga straks nog rage, omdat ik er maar een niet kan vangenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Oke ik start opquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fuck it ik kom wel gta morgen ragen op fifa![]()
![]()
Xbox of PS3?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie weet waar je Fifa 14 coins kan kopen (dus geen fifa punten)
Hier is vast wel iemand die iets aan je wilt verkopen. Las hier gisteren nog van iemand die op PS3 coins wilde verkopen.![]()
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaarsquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xbox of PS3?
Hier is vast wel iemand die iets aan je wilt verkopen. Las hier gisteren nog van iemand die op PS3 coins wilde verkopen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Mensen hier zijn wel betrouwbaar hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaars
En ze hanteren vaak dezelfde prijzen als die grote coin shops of zelfs lagere vaak.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Noem je ons nou niet betrouwbaar ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaarsIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
jou wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Noem je ons nou niet betrouwbaar ?Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Deze is meer richting jou bedoeld.quote:
Dan nog heb je niet de goeiequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze is meer richting jou bedoeld.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |