Doe ik ook aan meequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nein![]()
Ik ben een soort van non geworden....bah sex bahbahbah

jullie zijn wel van dezelfde leeftijd ongeveerquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik gewoon bij Oognip in de klas gezeten kan hebben

Ik pasquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima praktisch
Probeer het eens uit met een boterhamzakje en laat ons je ervaring weten

1 jaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat ze net wat jonger is. Maar even de DM afwachten

En een niveautje lagerquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat ze net wat jonger is. Maar even de DM afwachten

Das toch ginne snack jongûh. Da's gewoon brood.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef Qwea het volgende:
Omnomnomnom. Ik heb een snackje gepakt2 speltbroodjes.

quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt om te brullen!![]()
![]()
Yns postte een foto van ravioli met daarbij een heel lief verhaaltje over dat ze zo lekker had gegeten, ravioli op een bedje van blablabla enz. Ook al is de foto weg in die post, lees verder en je snapt hem.
Hier beginnen met teruglezen
F&F / [SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
(Het mooie is... als je op Google 'Ynske ravioli op een bedje van' intypt, krijg je het meteen hahaha!)

Maar we zijn allebei lekker afgeschermdquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar ook vinden via mijn facebook

Hater!quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das toch ginne snack jongûh. Da's gewoon brood.

Je ziet toch de profiel fotoquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar we zijn allebei lekker afgeschermd

Ja, maar aan een half gezicht heb ik niksquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar ook vinden via mijn facebook

quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Of vraag of Ynske foto's post van haar avondeten

No wayquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef IrishBastard het volgende:
Oooooooh, ben jíj datDa's wel een bekend gezicht ja

*smikkelt*quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar lekker smikkelen hoor schatje

Zegt me niks, maar geloof dat ik alles van die tijd een beetje verdrongen hebquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ik gok niet dat de vorm van je gezicht veranderd is hoor'Ken' je verder niet, maar wel een erg bekend gezicht.
Zat je in de klas bij Samantha enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |