Meppel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag echt heerlijk
Alhoewel ik eigenlijk alleen in de auto gezeten hebEerst naar Raalte, toen naar Zwolle, toen naar Punthorst (
), toen naar Meppel en toen weer naar huis

ik naar Oss, eerst naar de begraafplaats, daarna koffie drinken bij mijn schoonouders met mijn moeder.....leukste moment van de dag was dat mijn moeder en schoonmoeder de slappe lach hadden samenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag echt heerlijk
Alhoewel ik eigenlijk alleen in de auto gezeten hebEerst naar Raalte, toen naar Zwolle, toen naar Punthorst (
), toen naar Meppel en toen weer naar huis

Ha, mooie dingen zijn datquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik naar Oss, eerst naar de begraafplaats, daarna koffie drinken bij mijn schoonouders met mijn moeder.....leukste moment van de dag was dat mijn moeder en schoonmoeder de slappe lach hadden samen

True storyquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Ynske het volgende:
En toch hebben we hier aardig wat hilarische avonden gehad

Nouhou....mijn schoonvader en ik keken zo:quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, mooie dingen zijn datDat iedereen dan niet kan ophouden en met elkaar aankijken dan weer begint

Ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom was je in Meppel? Ik wil daar altijd zo nel mogelijk weer weg

Of vraag of Ynske foto's post van haar avondetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyik vind het vanaaf ook weer ouderwets gezellig. Hey greys, vertel IB anders ff over boodschappen en texel!

quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Of vraag of Ynske foto's post van haar avondeten

Zo heel veel groter is Meppel ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben er overigens 20 minuten geweest5 minuten 'centrum' in, parkeren, naar de Dixons, 5 minuten 'centrum' uit

Met jouw ravioli als absoluut hoogtepunt!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Ynske het volgende:
En toch hebben we hier aardig wat hilarische avonden gehad

Wat heb jij met Meppölt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo heel veel groter is Meppel ook niet

Ws hetzelfde als met sinaasappelen...quote:

Kijk morgenochtend na de koffie even achterom op het toilet en je weet alles.quote:

Pff, als ik het daar van moet hebben. Zo spannend kan het niet zijn dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk morgenochtend na de koffie even achterom op het toilet en je weet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |