Laat je geestesziek verklaren, dan kun je overal onderuit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heel veel constructiefs komt er van jouw kant ook niet op papier.
Ik vraag simpelweg: kun je lukraak bieden op Funda, zonder ergens aan vast te zitten en zonder één cent te hoeven uitgeven?
Wat is dit dan voor experiment? Het hele doel van deze exercitie ontgaat mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf? Je biedt toch niet op een huis dat je niet wilt?
(behalve als experiment)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:00 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Laat je geestesziek verklaren, dan kun je overal onderuit.
quote:Heel veel constructiefs komt er van jouw kant ook niet op papier
Achterhalen wat het slagingspercentage is van onderbieden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor experiment? Het hele doel van deze exercitie ontgaat mij.
Google maar eens op handelsonbekwaam en verbintenissenrechtquote:
Ja, dat geloof ik allemaal wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:19 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Google maar eens op handelsonbekwaam en verbintenissenrecht
Dit topic wordt veel te serieus genomen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef opgebaarde het volgende:
Het is geen halfje wit of product van de kringloopwinkel Albert
Ik ga even in mijn arm snijden, misschien tot straks
Wát? Meen je dat serieus? Zo iemand heb ik nog nooit mee gemaakt. Iedereen in mijn omgeving is na een afgeslagen bod zo van stuk dat ze een week nodig hebben om te herstellen van de teleurstelling en jij biedt graag in de rondte weg? Wil je die huizen eigenlijk wel eens hebben?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En 100 keer de helft bieden is veel leuker dan twee keer lopen stressen of je 10% onder de prijs moet gaan zitten of 15%...
Wanneer je veeeeel potentiële huizen hebt, waar je wel in zou willen wonen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wát? Meen je dat serieus? Zo iemand heb ik nog nooit mee gemaakt. Iedereen in mijn omgeving is na een afgeslagen bod zo van stuk dat ze een week nodig hebben om te herstellen van de teleurstelling en jij biedt graag in de rondte weg? Wil je die huizen eigenlijk wel eens hebben?
zo ken ik er ook wel een paar , iemand hier die ik ken zit al twee jaar te wachten op een koper om naar de filipijnen te kunnen gaan, heeft daar al een huis en kennissen, die zit op hete kolen en een paar vechtscheidingenquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Wanneer je veeeeel potentiële huizen hebt, waar je wel in zou willen wonen.
Dan is "asociaal" bieden, eerder slim.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zo zijn er hier ook een paar situaties, man van 80 wil met z'n vrouw naar appartement, appartement gekocht. Vrouw overlijdt, man heeft dubbele lasten.
Dat is nu al 2 jaar zo.
Die zal iig nog wel een tegenbod willen doen/overwegen op een lage bieding.
Tuurlijk, maar ik ageer tegen de achteloosheid die Lemans24 schijnbaar heeft en waarvan hij denkt dat iedereen die heeft. Op het moment dat je op een huis biedt begint er toch van alles te kriebelen? Ga je elke uur van de dag even de foto's bekijken, zie je je mogelijk toekomstige kinderen er lopen, stel je je voor wat je komende jaren eventueel wilt veranderen, et cetera. Ik zie niet hoe die werkelijkheid (die echt niet alleen de mijne is, maar door iedereen in mijn omgeving gedeeld wordt) rijmt met willekeurig en absurd laag bieden...quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Wanneer je veeeeel potentiële huizen hebt, waar je wel in zou willen wonen.
Dan is "asociaal" bieden, eerder slim.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zo zijn er hier ook een paar situaties, man van 80 wil met z'n vrouw naar appartement, appartement gekocht. Vrouw overlijdt, man heeft dubbele lasten.
Dat is nu al 2 jaar zo.
Die zal iig nog wel een tegenbod willen doen/overwegen op een lage bieding.
Ach, zal het niet gewoon getroll zijn?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ageer tegen de achteloosheid die Lemans24 schijnbaar heeft en waarvan hij denkt dat iedereen die heeft. Op het moment dat je op een huis biedt begint er toch van alles te kriebelen? Ga je elke uur van de dag even de foto's bekijken, zie je je mogelijk toekomstige kinderen er lopen, stel je je voor wat je komende jaren eventueel wilt veranderen, et cetera. Ik zie niet hoe die werkelijkheid (die echt niet alleen de mijne is, maar door iedereen in mijn omgeving gedeeld wordt) rijmt met willekeurig en absurd laag bieden...
LOL serieus??? Kijk jij er echt zo naar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ageer tegen de achteloosheid die Lemans24 schijnbaar heeft en waarvan hij denkt dat iedereen die heeft. Op het moment dat je op een huis biedt begint er toch van alles te kriebelen? Ga je elke uur van de dag even de foto's bekijken, zie je je mogelijk toekomstige kinderen er lopen, stel je je voor wat je komende jaren eventueel wilt veranderen, et cetera.
Hij haalt verhalen van mensen die dicht bij hem staan erbij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL serieus??? Kijk jij er echt zo naar?
Dan ben je of nog piepjong, of heb je gewoon nog geen drol meegemaakt in je leven, denk ik dan.
300 stuks denk ik. Gemiddeld 80% onder de vraagprijs. Minimaal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij haalt verhalen van mensen die dicht bij hem staan erbij.
Jij daarentegen hebt het over het algemeen alleen over je ouders en hun onroerendgoed ervaringen...
Hoeveel huizen heb jij gekocht, is het al 1? Met je denigrerende opmerking doe je alsof het er al minimaal drie zijn en dan nog...
Er zijn ook genoeg ouderen die wegdromen omwille van een idealistisch plaatje tot de koude douche, en jongeren die juist heel nuchter zijn, een aantal huizen selecteren die voldoen aan de wensen en daarmee aan de slag gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL serieus??? Kijk jij er echt zo naar?
Dan ben je of nog piepjong, of heb je gewoon nog geen drol meegemaakt in je leven, denk ik dan.
quote:http://www.nu.nl/economie(...)ocht-in-oktober.html
Meer woningen verkocht in oktober
In oktober zijn 16,7 procent meer woningen verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar. Ook vergeleken met september 2013 is er sprake van een stijging, namelijk 6,9 procent.
Dat blijkt uit cijfers van het Kadaster, dat in oktober 9.929 verkochte woningen registreerde.
Vooral vrijstaande woningen werden in oktober meer verkocht, een stijging van 22,5 procent in vergelijking met vorig jaar. De toename is het kleinst bij tussenwoningen, namelijk 16 procent.
In vergelijking met september dit jaar is de grootste stijging te zien bij appartementen (11,9 procent) en de kleinste stijging wederom bij tussenwoningen (3,5 procent).
Zeeland
In alle provincies is een toename van het aantal verkochte woningen te zien in vergelijking met vorig jaar. In Zeeland werden maar liefst 41 procent meer woningen verkocht. In vergelijking met september laat enkel Flevoland geen stijging zien.
In oktober vonden 197 executieveilingen plaats, een daling van 12,4 procent in vergelijking met vorig jaar. Het aantal geregistreerde hypotheken nam met 4,9 procent toe.
Het Kadaster registreert de verkoop op het moment dat bij de notaris de overdracht plaatsvindt. Dit in tegenstelling tot de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), die uitgaat van het moment dat de ontbindende voorwaarden in de koopakte verlopen, wat een paar maanden eerder is.
Ger Hukker, voorzitter van de NVM, sprak in oktober de verwachting uit dat het aantal verkochte woningen in heel 2013 iets lager zal komen te liggen ten opzichte van vorig jaar.
quote:Op maandag 18 november 2013 10:08 schreef poemojn het volgende:
Het gaat goed met de huizenmarkt!!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |