16:48 volgens mijn stream.quote:
Die van de ISU. Is het ook op de Nederlandse TV?quote:
Daar is nu champions league. Zonet wel de halve finale.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die van de ISU. Is het ook op de Nederlandse TV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, daar kwam ik ook later achter.quote:
twitter:johnvolkers twitterde op zondag 10-11-2013 om 17:06:30Marrit Leenstra ziek en Lotte van Beek gaat haar in het Ned. team vervangen in de Ploegachtervolging van deze dag. #EssentWC reageer retweet
Wie anders?quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef Montov het volgende:
Van Beek? Die rijd ook al een 1000m en is niet de vrouw met de meeste inhoud. Is dat slim?
Tja, het is een World Cup, ideaal om zoiets nu eens uit te proberenquote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef Montov het volgende:
Van Beek? Die rijd ook al een 1000m en is niet de vrouw met de meeste inhoud. Is dat slim?
Maar er is wel een verschil tussen iemand die dat vanuit de 1000m doet (snelheid) of iemand die dat vanuit de 3000m doet (inhoud)quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef DeLuna het volgende:
En een 1500m in 1.52 rijden, dan heb je echt wel wat inhoud volgensmij
Klopt, maar ik zou niet weten wie ze anders in zouden moetten zetten. Jorien?quote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen iemand die dat vanuit de 1000m doet (snelheid) of iemand die dat vanuit de 3000m doet (inhoud)
Antoinette de Jong. Die heeft ook snelheid (en inhoud).quote:
Dat is waar. En je hebt nu ook al Linda de Vries die de zwakste schakel zal zijn denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, het is een World Cup, ideaal om zoiets nu eens uit te proberen
Ik zou dit weekend eerder voor Van Beek gaan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Antoinette de Jong. Die heeft ook snelheid (en inhoud).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |