Kwam vooral door het verval van de Amerikanen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Kramer op kop, meteen een halve seconde en 7/10 er van af
Ik vraag me af of dit de juiste tactiek is. De zwakste vrij lang op kop en dan de sterkste erachter om te duwen als er in de slotronde doorgetrokken wordt. Het werkt nu in ieder geval prima omdat Verweij in topvorm is, maar in principe lijkt het me logischer om meer gebruik te maken van Kramer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef DeeBee het volgende:
Mooie race, dat duwen op het einde is alleen zenuwslopend, zag ze nog wel even de boarding in ketsen, terwijl ze op weg waren naar een WR.
Volgens mij is duwen sowieso een falende tactiek. Dan is er verkeerd ingedeeld en had diegene die lost minder op kop moeten rijden. Maar het is inderdaad helemaal link als de verschillen in vorm wat groter zijn...quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit de juiste tactiek is. De zwakste vrij lang op kop en dan de sterkste erachter om te duwen als er in de slotronde doorgetrokken wordt. Het werkt nu in ieder geval prima omdat Verweij in topvorm is, maar in principe lijkt het me logischer om meer gebruik te maken van Kramer.
Nou ja, het idee is wel goed, door de zwakste in het midden te hebben en iemand erachter mochten er problemen ontstaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij is duwen sowieso een falende tactiek. Dan is er verkeerd ingedeeld en had diegene die lost minder op kop moeten rijden. Maar het is inderdaad helemaal link als de verschillen in vorm wat groter zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |