Toch nog Italië voorgebleven. Maar er had meer ingezeten.quote:
Misschien dat die een rondje achterstand hadden?quote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef marcodej het volgende:
Hmm, dacht dat Italie als derde over de streep kwam.
Nee, daar voor was het eindverschil te klein. Nederland eindigde maar net voor Italië. Volgens mij was de nr. 4 echt iemand met een zwart pak, dus dat klopt met Italië.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Wombcat het volgende:
Misschien lagen die een rondje achter?
Ik denk dat Joris van den Berg de Amerikanen, die wel een rondje achterlagen, aanzag voor de Italianen. Nu kan ik me dat best voorstellen, want tijdens de race had ik het ook soms moeilijk om de Russen, Italianen en Amerikanen van elkaar te onderscheiden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Wombcat het volgende:
Misschien lagen die een rondje achter?
Ik zou de zoektocht beginnen op NOS.nlquote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
hoi, heeft er iemand een idee waar ik het WR team pursuit van gisteren kan terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
http://livemanager.eurovi(...).html?video_id=13160quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
hoi, heeft er iemand een idee waar ik het WR team pursuit van gisteren kan terugzien?
Chaos, ik ken het, vandaar de link er maar even bijgezet tochquote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
dankjulliewel!!
Ik wilde niet lui overkomen hoorben alleen beetje druk en chaotisch dit weekend. En ik had al op youtube gezocht en toen wist ik het niet meer en begint inmiddels de 500m al
Goed ideequote:Op zondag 10 november 2013 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Joris en Martin zouden ook duo-commentaar kunnen geven. Dat maakt het commentaar iets levendiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Kramer houdt gewoon in de laatste ronde, gewoon omdat hij dat niet terug wil zien op youtube met dat commentaar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Wel erg jammer dat het weer Timmermans (?) is die de mannen van commentaar voorziet, straks rijdt Kramer een WR en heb je dat duffe commentaar van hem
Hij ging er flink overheen ja. Zou schandalig zijn als daar een DSQ voor zou komen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef komrad het volgende:
Mo had wel veel interesse in de lijn op het laatste rechte stuk
op tv wordt frank snoeks ingezet, waarom Frank dit niet doet is mij een raadsel.quote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef komrad het volgende:
[..]
Kramer houdt gewoon in de laatste ronde, gewoon omdat hij dat niet terug wil zien op youtube met dat commentaar.
leuk dat je de schaatssport volgt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef komrad het volgende:
wat heeft Bexing Wang trouwens met Jan Bos te maken? zit bos inmiddels bij de staatsacademie of zo?
was een serieuze vraag, heb het echt niet meegekregen namelijkquote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leuk dat je de schaatssport volgt.
Valt meequote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef komrad het volgende:
Hesse gaat straks weer fameus instorten
Valt nog meequote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef komrad het volgende:
Hesse gaat straks weer fameus instorten
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord.
technisch was niet voor een skeeleraar nog best redelijk. maar liever lelijk en veel snellerquote:
quote:
Subtopper in de wereld in het skeeleren. Zet nu ook veel op het schaatsen. Boekt snel vooruitgang, maar vandaag matig.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord.
Nesbitt doet geen oog meer dicht zoquote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
Die deelt effe visitekaartjes uit dit weekend
quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
En vriendin van Michel Mulder, en ex van Kjeld Nuis. Een twee Gerritsen dus zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |