Netmanagers willen het niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zenden ze het dan niet uit?
Verdomd, gevonden, nice!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit gewoon bij Ziggo in het pakket.
Dat dacht ik al.quote:
Nee true, maar sport24 zou toch wel kunnen, Eurosport zou ook wel in dit gat kunnen springen, ipv armworstelen..quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ik schaatsliefhebber ben, vind ik het eerlijk ook niet nodig om wereldbekerwedstrijden van een B-sport prime time uit te zenden.
Heb je een punt maar ik snap nog steeds niet waarom men niet meer gebruikt maakt van Sport24. Als je live rechten van een sport hebt en het toch al via een stream uitzend dan kan je het toch ook via Sport24 uitzenden. Of je nou een herhaling van P&W of live sport uitzend maakt in kosten niks uit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ik schaatsliefhebber ben, vind ik het eerlijk ook niet nodig om wereldbekerwedstrijden van een B-sport prime time uit te zenden.
Bochten zijn flink kapot getrapt na 4 ritten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef komrad het volgende:
gaan ze serieus dweilen na 4 ritten.....
je zou het denken hequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
USA gaat dit zo dik winnen, deze rit dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |