abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 november 2013 @ 10:49:22 #91
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133141364
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Dus je steekt liever je kop in het zand, dat is geen openheid, dat is gewoon achter iemands rug iets doen.
Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.

Maar je vroeg het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Vinden jullie dat dit onder vreemdgaan valt en zouden jullie de relatie hierom beëindigen?
Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133147549
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zoiets deed, vooral het stiekeme gedoe erbij zou ik heel vervelend vinden. Het is aan jou om af te wegen of je het om die reden uit zou maken. Hoe is jullie relatie verder? Hoe kijkt hij er tegenaan?
Hij vindt mij een aansteller en naast de ruzie die we hadden om het feit dat hij op tinder zit, hadden we ook ruzie omdat hij denkt dat dit normaal is. Volgens hem was het alleen kijken en snapt hij niet, dat ik er eigenlijk gewoon boos over ben. En ook niet dat dit de tweede keer is en hij weet dat ik dit niet leuk vind.

Verder hebben we nooit ruzies waar we niet uit zouden komen. Het is dus nogal moeilijk om het ook echt hiervoor uit te maken. Of misschien ziet hij al niet eens meer toekomst dat kan ook nog. Aangezien we al een paar dagen geen normaal contact meer hebben gehad.
pi_133147595
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.

Maar je vroeg het volgende:

[..]

Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."
Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.
  maandag 11 november 2013 @ 14:53:23 #94
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133147841
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef CHVRCHES93 het volgende:

[..]

Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.
Als je dat vindt, dan zou ik een duidelijk besluit maken. Niet telkens een drama maken als hij niet doet wat jij wenst. Want anders blijf je ruzies maken en dingen beloven aan elkaar die toch niet gaan gebeuren. Dus besluit: "Ja ik vind dit moeilijk maar accepteer het" of "nee ik kan dit niet accepteren DUS ik stop er mee".

Nu blijft het er tussenin hangen, en geen contact "want we zijn boos" is natuurlijk geen besluit, maar uitstel van een besluit.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133151804
Een voorbereiding op vreemdgaan. Je gaat als je een relatie hebt ook niet op van die 'singles vakanties' of andere meuk gericht op singles.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133152539
Vreemdgaan zou ik het niet noemen. Maar dat hij iets doet wat ik niet zou mogen weten of wat hij niet wil vertellen (en dat hoeft echt niet in detail) maakt het wel groter dan 'alleen kijken en er niks mee doen'. Ik zou mij afvragen of er niet meer achter zit en dat hij het daarom ook niet in mijn bijzijn durft te doen of het had kunnen vertellen als zijnde 'leuk tijdverdrijf'.
Het vertrouwen zou dus wel minder worden...maar daar kan je aan werken. Uitmaken hierom zou ook zonde zijn als er idd verder niks achter zit. Maar het vertrouwen moet wel terug kunnen komen, anders heb je geen goede relatie naar mijn idee.
  maandag 11 november 2013 @ 17:35:57 #97
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133153813
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
Een voorbereiding op vreemdgaan. Je gaat als je een relatie hebt ook niet op van die 'singles vakanties' of andere meuk gericht op singles.
en die vriend zag het, medeplichtig!

doodstraf nu!
  maandag 11 november 2013 @ 17:40:56 #98
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_133153968
Het is gewoon een aandachtshoer.
...as always
pi_133156838
Dat is natuurlijk het makkelijkste om te zeggen. 'Ik wilde alleen even kijken'
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:20:21 #100
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133175027
Tinder is toch een beetje een vleeskeuring waarbij je op willekeurige fotos moet zeggen of het hot or not is? Het is veelvulig in het nieuws, wellicht was hij gewoon nieuwsgierig naar wat het was?

Of moet je gericht zoeken op mensen en zo?

Badoo is overigens echt puur voor seks :P daar zou ik wel pissig op worden.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133175064
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.

Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.

Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:45:50 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133175243
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:26 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.
Je bent me voor. ^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:00:14 #103
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133176382
:Y Aight, weer wat geleerd.
  Redactie Sport dinsdag 12 november 2013 @ 10:00:25 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133176386
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.

Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.

Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Je bent een brute verkrachter. Dat is immers het enige wat dat nummer omschrijft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133213205
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
pi_133214963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
Ben je echt zo dom? Is ook een prestatie.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 13 november 2013 @ 13:39:40 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133215667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
You just went full retard, never go full retard...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 13 november 2013 @ 13:42:42 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133215776
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
Lekker vergelijkbaar ook, een openbaar sociaal forum of een directe vleeskeuring.

Sommige mensen ;( ;(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_133217046
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef CHVRCHES93 het volgende:

[..]

Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.
Hoe is het nu tussen jou en je vriend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133217114
Wat zie jij onder vreemdgaan TS?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_133236898
Heeft hij iemand anders geneukt? Nee? Dan is hij niet vreemdgegaan.
Wil hij een relatie met haar? Nee? Hou dan op met janken.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 14 november 2013 @ 10:41:47 #112
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133245607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:21 schreef HSG het volgende:
Wat zie jij onder vreemdgaan TS?
Eigenlijk alles waar ze jaloers van wordt.
pi_133246510
nee maar zeggen dat je geen account hebt terwijl je er wel een hebt duidt toch op andere bedoelingen.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:25:58 #114
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133246565
Vind het geen vreemdgaan, maar wel dubieus en fout als je in een relatie zit.

Die sites zijn niet bepaald ingericht voor een beetje ouwehoeren zonder verdere bedoelingen.
pi_133246660
Ik vind het wel apart. Ik vraag me af wat je op die sites doet als je al een vriendin hebt. Ik zou het zelf in ieder geval niet goedkeuren.
pi_133247009
Als het echt om het kijken gaat maak dan een nepaccount aan. Ooit uit nieuwschierigheid gekeken op Badoo maar dan onder een andere naam + foto van google. En dat was dan ook alleen leuk voor een kwartier.

Als mijn vriend op dat soort sites/apps zou zitten is dat duidelijk niet uit nieuwschierigheid (bijv. de gedachte van iedereen heeft het erover maar wat is het?) maar met juist andere bedoelingen. Zelde als gesprekken aangaan en flirten. Als ik erachter kom is tie vrijgezel en kan hij de site pas goed gaan gebruiken.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:42:22 #117
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133250518
Zou het niet goedkeuren nee. Dat je partner op zoek is naar uitdagingen van buitenaf is geen goed begin van een geweldig huwelijk.

Het is al de tweede keer, zou er zelf wel klaar mee zijn. Hij is dan niet vreemd gegaan, maar het zit er wel aan te komen en tsja wil je afwachten tot dat gebeurt?
Bay of Plenty
  donderdag 14 november 2013 @ 13:51:04 #118
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133250853
Om nou te zeggen dat het per definitie uitmond in daadwerkelijk vreemdgaan/fysiek contact vind ik ook weer wat ver gaan. Je hebt erbij die dergelijke sites gebruiken om te kijken of anderen hen ook aantrekkelijk vinden uit een vorm van onzekerheid en/of nieuwsgierigheid en er verder niets mee doen.

Niet dat ik daarmee in zou stemmen trouwens, maar ik kan me zomaar voorstellen dat het niet altijd gedaan wordt met als insteek om vreemd te gaan, maar ook voort kan komen uit wat issues met jezelf. :P
  donderdag 14 november 2013 @ 15:43:06 #119
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133254180
Als het alleen is voor het kijken naar het vrouwelijk schoon op Tinder/Badoo, is dat in mijn ogen geen vreemdgaan.
Want dat is naar mijn mening hetzelfde als vanaf een terrasje kijken naar andere meiden.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')