Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.quote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Dus je steekt liever je kop in het zand, dat is geen openheid, dat is gewoon achter iemands rug iets doen.
Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Vinden jullie dat dit onder vreemdgaan valt en zouden jullie de relatie hierom beëindigen?
Hij vindt mij een aansteller en naast de ruzie die we hadden om het feit dat hij op tinder zit, hadden we ook ruzie omdat hij denkt dat dit normaal is. Volgens hem was het alleen kijken en snapt hij niet, dat ik er eigenlijk gewoon boos over ben. En ook niet dat dit de tweede keer is en hij weet dat ik dit niet leuk vind.quote:Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zoiets deed, vooral het stiekeme gedoe erbij zou ik heel vervelend vinden. Het is aan jou om af te wegen of je het om die reden uit zou maken. Hoe is jullie relatie verder? Hoe kijkt hij er tegenaan?
Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.
Maar je vroeg het volgende:
[..]
Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."
Als je dat vindt, dan zou ik een duidelijk besluit maken. Niet telkens een drama maken als hij niet doet wat jij wenst. Want anders blijf je ruzies maken en dingen beloven aan elkaar die toch niet gaan gebeuren. Dus besluit: "Ja ik vind dit moeilijk maar accepteer het" of "nee ik kan dit niet accepteren DUS ik stop er mee".quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.
en die vriend zag het, medeplichtig!quote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
Een voorbereiding op vreemdgaan. Je gaat als je een relatie hebt ook niet op van die 'singles vakanties' of andere meuk gericht op singles.
Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.
Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.
Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.
Je bent een brute verkrachter. Dat is immers het enige wat dat nummer omschrijft.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.
Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.
Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Ben je echt zo dom? Is ook een prestatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
You just went full retard, never go full retard...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
Lekker vergelijkbaar ook, een openbaar sociaal forum of een directe vleeskeuring.quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
Hoe is het nu tussen jou en je vriend?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.
Eigenlijk alles waar ze jaloers van wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |