mooi, kom je hier nog even melden wat ze bij de politie zeiden?quote:Op zondag 10 november 2013 10:01 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ik stel een vraag in de OP, wellicht heb jij hier een antwoord op. Ik dacht dat het idee was van WGR juist was om informatie te verkrijgen. Maar als jij voorstelt dat iedereen maar een advocaat/de politie belt (recht), het UWV/Advocaat/arbeidsdeskundige belt (werk) of zn bank belt (geldzaken) dan kunnen we WGR toch wel opdoeken!
Maar ik zal de politie wel bellen ja hoe dit zit.
Bedankt!
Nee, je trollt onder iets vragerigs continue je buitenlanderhaat uit. Je mag van geluk spreken dat je topic nog open is, ik had hem al lang gesloten en TS naar de zuidpool geschoptquote:Op zondag 10 november 2013 09:37 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ik stel een vraag met betrekking tot het recht. Dit is WGR.
Ja Marokkanen genieten al jaren in dit land een uitzonderingspositie omdat onze ordehandhavers van hun leidinggevenden en politici meer begrip moeten tonen voor deze mensen hun geloof en achtergrond.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef zakschijt het volgende:
Zojuist trok een hele stoet (wel 50 auto's) voorbij met toeterende Marokkanen, er reed een politieagent op de motor en een op de fiets omheen. De Marokkaantjes hingen uit het raam met allerhande vlaggen en dure Iphones, hier werd tegen opgetreden: want gevaarlijk. Maar ondertussen bleven ze maar toeteren en hier werd niet tegen opgetreden. Waarom eigenlijk niet? Ze hadden flink kunnen cashen toch?
Is het omdat dit onderdeel is van hun cultuur, en ze daarom boven de Nederlandse wet staan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef zakschijt het volgende:
Zojuist trok een hele stoet (wel 50 auto's) voorbij met toeterende Marokkanen, er reed een politieagent op de motor en een op de fiets omheen. De Marokkaantjes hingen uit het raam met allerhande vlaggen en dure Iphones, hier werd tegen opgetreden: want gevaarlijk. Maar ondertussen bleven ze maar toeteren en hier werd niet tegen opgetreden. Waarom eigenlijk niet? Ze hadden flink kunnen cashen toch?
[..]
[..]
Is het omdat dit onderdeel is van hun cultuur, en ze daarom boven de Nederlandse wet staan?
Zou TS zich al realiseren hoeveel extra belastinggeld hij zou moeten gaan betalen, als dit echt zou gebeuren?quote:Op zondag 10 november 2013 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
TS Is gewoon voor het aanpakken van elke overtreding hoe onbelangrijk ook. Het moet maar eens gedaan zijn met het oogje toeknijpen van de politie, vanaf nu moet op elke slak zout worden gelegd. 50x toeteren is 50x360 euro aftikken.
of minderquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zou TS zich al realiseren hoeveel extra belastinggeld hij zou moeten gaan betalen, als dit echt zou gebeuren?
Ik denk van niet.quote:
dat is echt belachelijk zoetquote:Op zondag 10 november 2013 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
TS is de buurman die je niet wilt hebben, die zeikt als je ook maar een keer niest en die de bal lek steekt van de voetballende jeugd als die per ongeluk in zijn tuin belandt. Zo'n buurman die als enige niet uitgenodigd wordt voor de buurtbarbecue, omdat de hele buurt het een zure zeikerd vindt. Zo'n PVV-stemmer die alleen maar zwart-wit denkt.
Ontopic: Geen Punica
Djoez!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |