Waarom zou ik dát willenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan niet een stukje gaan lopen?
Waarom zou je een hele op achter de pc willen zitten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dát willen
Als dat alles is
Zoek een hobbyquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't eigenlijk om 12:35 al wel weer gehad met de dag maar goed, om dan al naar bed te gaan
Ja, wil ik ook niet, geen ideequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je een hele op achter de pc willen zitten?
Geen eens zin meer inquote:
Ik denk dat zit wil wat voor jou is: http://www.dumpert.nl/med(...)heul_goed_horen.htmlquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook niet, geen idee
[..]
Geen eens zin meer in
oke bedankt manquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat zit wil wat voor jou is: http://www.dumpert.nl/med(...)heul_goed_horen.html![]()
Dan maak je het jezelf niet makkelijkerquote:
Dat zal me ook aan m'n reet (quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan maak je het jezelf niet makkelijker
Ga schaken, word je nurdje van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal me ook aan m'n reet () roesten eigenlijk
Blijkbaar niet, want je deelt met ons dat je niets te doen hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal me ook aan m'n reet () roesten eigenlijk
emimichquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ga schaken, word je nurdje van.
Maar ik deel zelfs als ik ga poepen, want het boeit me vrij weinig wat ik anoniem deelquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je deelt met ons dat je niets te doen hebt
Ode aan alle vrouwen die strakke broeken dragen. Mogen de billen die wij erdoor te zien krijgen het lijden compenserenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk dit: http://www.dumpert.nl/med(...)nny_jeans_propt.html!
Waarom iets delen wat je niet interesseertquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik deel zelfs als ik ga poepen, want het boeit me vrij weinig wat ik anoniem deel
Ga straks gewoon Eredivisie kijken dan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik deel zelfs als ik ga poepen, want het boeit me vrij weinig wat ik anoniem deel
Dan zou ik eigenlijk kunnen stoppen met posten op FOK!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom iets delen wat je niet interesseert
Dan doe je datquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk kunnen stoppen met posten op FOK!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ode aan alle vrouwen die strakke broeken dragen. Mogen de billen die wij erdoor te zien krijgen het lijden compenseren
Neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk kunnen stoppen met posten op FOK!
maar al vorm ik een minderwaarde, het boeit me nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neger alsjeblieftZolang je dit niet als twitter gebruikt vorm je een meerwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |