Nee, niet echt, sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, weet jij nog goede films in dezelfde categorie waar Se7en ook in valt?

fight clubquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, weet jij nog goede films in dezelfde categorie waar Se7en ook in valt?

Weinig last van eigenlijk. Ben net pas weer thuis en heb genoeg te doenquote:

Hele dag al thuis, ellendig niks doen. Zit sinds 12.30 op de stoel voor de computer en daar zal ik zitten tot 22.45, ik eindelijk naar bed kan en morgen weer precies 't zelfdequote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weinig last van eigenlijk. Ben net pas weer thuis en heb genoeg te doen

Zo vroeg naar bed op een zaterdagquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hele dag al thuis, ellendig niks doen. Zit sinds 12.30 op de stoel voor de computer en daar zal ik zitten tot 22.45, ik eindelijk naar bed kan en morgen weer precies 't zelfde

Ja, ik heb 't eigenlijk om 12:35 al wel weer gehad met de dag maar goed, om dan al naar bed te gaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op een zaterdag
Morgen heb ik acteerles

Geeft niet, bedanktquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
euhmdan weet ik het ook niet
 !
!

quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op een zaterdag
Morgen heb ik acteerles

Wat kansloosquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hele dag al thuis, ellendig niks doen. Zit sinds 12.30 op de stoel voor de computer en daar zal ik zitten tot 22.45, ik eindelijk naar bed kan en morgen weer precies 't zelfde

Potje CF dan maar?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, hoef je mij ook niet te vertellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |