Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.
Is ook het enige minpunt, toestel kan niet tegen vallen, vraag maar raak
viel op een hoekje, op een zandpaadje, zit nu te wachten op een ballistics gell casequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.
Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.
LG heeft dit ook wel redelijk trouwens, maar het loopt allemaal veel vloeiender. De UI van Samsung wil nog wel eens haperen.
standaardsoftware, kwestie van smaak, ik stoor me er niet aan, werkt allemaal prettig, is trouwens helemaal aanpasbaar qua uiterlijk met thema'squote:Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef RDMKR het volgende:
hoe is de standaard software? ik hoor er soms negatieve verhalen over, merk je er echt iets negatiefs aan?
ziet de plastic achterkant er een beetje goed uit? laat het vingerafdrukken achter? ik zou waarschijnlijk de zwarte versie nemen.
suggesties over accessoires, flip covers etc, die je er bij kan kopen?
ik krijg bij mijn huidige htc butterfly kloon nog wel eens opmerkingen dat het ding groot is, heb je dat bij de G2 ook? hij is kleiner dan mijn huidige maar slechts 4x2 mm verschil...
voelt goed in de hand? licht?
er was een reviewer die zei dat het beeld oversaturated was, te felle kleuren etc, iets van te merken?
bijvoorbaat dank voor alle respons
volumeknop camera werkt voor geen meter, probeer je eens voor te stellen dat je een mooie foto wil maken met de ontspanner aan de achterkant van het toestel, werkt niet, misschien bij selfies maar voor de rest kun je die knop echt vergeten, idee is goed, uitwerking minderquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef RDMKR het volgende:
er zijn idd verschillende verhalen over de kleurenkwaliteit; misschien omdat het per individueel toestel verschilt. maar ik denk dat ik zelf ook liever hoge saturation heb...
ik ben van plan om de on-screen buttons met een app te mappen naar de physical buttons zodat ik meer schermruimte over houd. misschien heb je er dan meer aan.
ik zag iemand een foto nemen door het vollume knopje naar beneden ingedrukt te houden; dat lijkt me dan wel weer handig aangezien je niet je telefoon op een rare manier hoeft vast te houden om een foto te nemen.
maar bedankt dus, ga hem idd eens in de winkel bekijken en dan waarschijnlijk de sprong wagen. :]
probeer het maar eens met je huidige toestel, lens in de richting van het landschap, telefoon dwars houden en en dan een comfortabele manier zien te vinden om zonder voor de lens langs te gaan op die knop te drukken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef RDMKR het volgende:
zie niet onmiddelijk in waarom het niet lekker zou werken, maar goed. de ervaring zal het leren.
rechtophouden gaat inderdaad wel lekker maar daar houdt het ook mee opquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
LG heeft ook vergelijkbare covers.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef RDMKR het volgende:
ik baal wel een klein beetje dat ik geen accessories kan vinden waar ik echt enthusiast van word. bij de lenovo k900 vond ik bijvoorbeeld dit:
http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html?
en voor de note 3 bestaan er soortgelijke dingen. nog niet iets op hetzelfde niveau gevonden voor de g2 helaas. :/
nope, actie liep tm 31 Oktoberquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:
[..]
LG heeft ook vergelijkbare covers.
Geloof dat deze vrijwel hetzelfde principe zijn als die van de Note. De achterkant van de telefoon wordt niet heel veel dikker door zo'n case.
Ik geloof trouwens dat als je snel genoeg bent met bestellen, je nog recht hebt op zo'n speakerdock van iets van 200 euro gratis erbij. Kijk even op de website van lg hiervoor.
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef RDMKR het volgende:
nog een voordeel aan de G2 ten opzichte van de note 3 is dat de pixels echt 3 subpixels hebben ipv 2. note 3 heeft eigenlijk gewoon een pixel density van ongeveer 250. en dat is al lang niet meer indrukwekkend tegenwoordig.
updates zijn niet zo heel belangrijk meer als vroeger, alle belangrijke dingen zijn er uit getrokken en worden via de playstore geupdate.quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.
Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1e81783156
zowel in de review die ik eerder citeerde en dit artikel: http://www.tested.com/tec(...)k-pentiles-weakness/quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.
Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1e81783156
En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:
Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.
Normaal heb je RBG, nu alleen R en B, dat zijn die 2 subpixels toch? En daar komt dan die groene bij? Of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 11 november 2013 10:52 schreef RDMKR het volgende:
wordt gesproken over 2 subpixels per pixels ipv 3. dat neemt de groene subpixels al in acht...
Waarschijnlijk alle Samsung apps. Persoonlijk denk ik hier genuanceerder over. Het zusje van een vriend van mij was die Samsung-apps gewend sinds haar S2, en mist het echt nu ze een iPhone heeft. Haar man heeft een Xperia Z, en dat vind ze niet veel beter. Het is dus niet voor iedereen bloatware. Verder gaan die apps gewoon mee naar Tizen, verwacht ik, en daar zijn ze dan niet meer dubbel tov de native apps, aangezien die er waarschijnlijk niet zullen zijn. Al snap ik ook niet waarom je op Android een aparte mail en Gmail-app moet hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |