quote:Whoops vergat me post LOL
Op dinsdag 22 juli 2003 17:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
LIFE OF AGONY + SUPPORT
dinsdag 4 november
Keith Caputo - zang
Joey Zampella - gitaar
Alan Robert - bas
Sal Abruscato - drums
aanvang
zaal open 20.00 uur
19.00 uur entree
v.v.k. ¤ 20,00
¤ 20,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 2 augustus
Van de 013 site.Dus niet op 5 november.
Maar k ga er op zeker heen!
Echt blij dat ze toch ook nl aandoen
quote:Ben nu wel benieuwd op welke datum het concert nu is. Volgens het andere lijstje (van Blabbermouth) spelen ze op 4 november in Parijs. Ik zal de LOA-site 's in de gaten houden wat ze zelf voor data geven, op dit moment staat er nog niks over een Europese tour.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
LIFE OF AGONY + SUPPORT
dinsdag 4 november
Keith Caputo - zang
Joey Zampella - gitaar
Alan Robert - bas
Sal Abruscato - drums
aanvang
zaal open 20.00 uur
19.00 uur entree
v.v.k. ¤ 20,00
¤ 20,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 2 augustus
Van de 013 site.Dus niet op 5 november.
Het duurt nog veel te lang , en de v.v moet nog beginnen , maar kan niet w8en tot ik in 013 voor LoA sta .... ![]()
Maar eerst nog Keith himself en Placebo ...daarna nog ff Muse en Marilyn Manson ..
Lekker half jaartje voor de boeg
Maar dat ik er bij ben is op zeker; LoA is echt al jaren mijn band; helaas heb ik ze tot nu toe pas 1 keer gezien, maar dat was wel echt een verdomd goed optreden. Caputo was natuurlijk zoals gewoonlijk weer behoorlijk de weg kwijt door onze zalige, doch uiterst sterke nederwiet (en wellicht nog allerlei andere produkten...), maar ze stonden echt flink te rocken op dat podium!
Het feit dat ze naar NL komen schept gelukkig weer een hoop licht in mijn uitzichtloze duisterheid ![]()
Life of Agony
quote:Check
Maar eerst nog Keith himself en Placebo ...daarna nog ff Muse en Marilyn Manson ..
ik ga hier wel naar toe:
10/21/03 Soundgarden Dortmund, GER Europe Tour
10/18/03 Hof Ter Lo Antwerp, BEL Europe Tour
Ow, een zaterdag in oktober, dat is wel leuk op zich.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-08-2003 11:06]
Elk album is er goed op vertegenwoordigd, en 3 bonustracks van Keith Caputo, Among Thieves en Supermassiv.
quote:En ben je binnen gekomen? zo ja: hoe was het!!?!?
Op donderdag 4 september 2003 16:08 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar Keith Caputo in de Tagrijn in Hilversum? Ik heb nog geen kaartje, maar hoop bij de kassa nog wel een kaartje te kunnen kopen. De zaal gaat om 21:00 uur open...
quote:Joh? , Mooi dat klink iig dan veelbelovend!
Op zaterdag 6 september 2003 11:03 schreef Icicle het volgende:
In 013 was het erg goed gisteren..
Thanks alvast voor de info!
quote:Hij speelde met band, niet akoerstisch. Een greep uit al zijn werk. o.a. Brandy Duval, waarbij hij een traan weg nam met zijn mouw..
Op zaterdag 6 september 2003 11:08 schreef Rollufie het volgende:[..]
Joh? , Mooi dat klink iig dan veelbelovend!
Hoe zat z'n optreden precies in elkaar? Was het een mix van zijn cd's , of heeft hij alleen maar van Perfect Little Monsters gespeeld? Was het akoestisch of een 'full-show'?Thanks alvast voor de info!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |