Op welke omgeving moet ik mijn Tinder afstellen om jou te vinden? Ik vind je nu al leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Kola het volgende:
[..]
Een grapje
Die jullie niet grappig vinden
Geen humor
Overduidelijk vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Silenus het volgende:
Types als Dimachaerus zorgen er altijd voor dat gasten zoals ik er extra positief in naar voren komen. Heerlijk. `Oh zo blij dat ik eindelijk eens niet zo´n kansloze kutkneus spreek´
Levert me echt een hoop op. Thanks man!
Eens, al daar zijn de "18-jarige" meisjes vaker iets van 15 dan op Tinder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef Heeinz het volgende:
Overigens raad ik jullie nogmaals Hot or Not aan. Zelfde als Tinder, maar dan iets meer succes. Bij mij althans. Tinder heb ik 1 match en ik kom ook bijna niemand tegen. Na 2 dagen heb ik 5 nieuwe en dat is het dan.
15 gaat me weer iets te furr, maar als 18-jarige mag 16 nog best wel toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:26 schreef PG18 het volgende:
[..]
Eens, al daar zijn de "18-jarige" meisjes vaker iets van 15 dan op Tinder.
Hangt weer van je eigen leeftijd afquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
15 gaat me weer iets te furr, maar als 18-jarige mag 16 nog best wel toch?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
15 gaat me weer iets te furr, maar als 18-jarige mag 16 nog best wel toch?
Werk zoeken ;-)quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:29 schreef r0dawa het volgende:
Zit nu met een friese meid te chatten op tinder. Ze is behoorlijk stug iemand nog tips?
Afkappen en een andere zoeken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:29 schreef r0dawa het volgende:
Zit nu met een friese meid te chatten op tinder. Ze is behoorlijk stug iemand nog tips?
Kun je een voorbeeld geven wat je met stug bedoeld?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:29 schreef r0dawa het volgende:
Best kortaf maar altijd van die saaie antwoorden en totaal niet geilquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven wat je met stug bedoeld?
'Jij hebt echt mooie tieten'quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van wat jij allemaal tegen haar zegt
Om eerlijk te zijn heb ik op dit moment exact hetzelfde probleem... Laat ik het zo zeggen, als ik de complimenten zou wegdenken die ze aan mij geeft, dan zou ik denken dat ze totaal geen interesse heeft. De vragen die ze aan mij stelt zit ook totaal geen 'emotie' in.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:33 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Best kortaf maar altijd van die saaie antwoorden en totaal niet geil
We hadden wat gesprekken over haard paard en de algemene dingen:Pquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van wat jij allemaal tegen haar zegt
Misschien een idee dat jij zelf dat wat meer vulgaire onderwerpen aanslaat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:39 schreef r0dawa het volgende:
[..]
We hadden wat gesprekken over haard paard en de algemene dingen:P
Heb je voorbeeldje?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Misschien een idee dat jij zelf dat wat meer vulgaire onderwerpen aanslaat?Want geil word je niet van paarden
Lastig, is echt heel erg afhankelijk van de situatie op dat moment waarop je moet inspelen. Sowieso zou ik het pas 's avonds doen, als ze in bed ligt. Althans dan heb ik de leukste gesprekken.. 's middags zijn er altijd wel praktische zaken aan haar hoofd.quote:
haha heb dat laatste gezegdquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:17 schreef cowman het volgende:
[..]
Lastig, is echt heel erg afhankelijk van de situatie op dat moment waarop je moet inspelen. Sowieso zou ik het pas 's avonds doen, als ze in bed ligt. Althans dan heb ik de leukste gesprekken.. 's middags zijn er altijd wel praktische zaken aan haar hoofd.
Ik zou haar laten fantaseren over hoe jouw eerste date met haar eruit zou zien, en laat haar dan vervolgens in actieve vorm de details invullen van die avond. Beetje plagen met haar antwoorden.
Maarja; je kunt natuurlijk ook zeggen dat jij een bedreven jockey bent die haar paardje wel ff wil beleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |