Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
quizje, raad hoe oud dit grietje is.
Fullbodyfoto met Mortaxx op je buik geschreven is je enige redmiddel. Mag per DMquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Kola het volgende:
[..]
Een grapje
Die jullie niet grappig vinden
Geen humor
Overduidelijk vrouw
[ afbeelding ]
Zelfde probleem. Wachten op een update i guess?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb het geïnstalleerd omdat een vriendin dat zei maar wanneer ik probeer in te loggen zegt ie dat hij dat niet kan. Fix?
Wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb tot nu toe paar matches gehad op tinder en hot or not maar niemand reageert wat is deze
Mensen die jij liked krijgen jou foto eerder te zien, ook al valt het niet onder hun afstand. Vandaar dat je toch een match kunt krijgen die 50 km weg is ook al heb je ingesteld een max van 30 km. Maar daar valt mee te leven denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:01 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kan niet quoten via mobiel uit topic #9. Wat ik wou zeggen is dat ik me afvraag of de mensen die jij liked of disliked ook mijn foto zullrn krijgen? Hoe gaat dit proces in zijn werking?
Reageren op zijn profiel bedoelde hij waarschijnlijk hoor, we zullen 't zienquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders gebruikte hij wel een ander woord dan reageren gok ik
Ben inmiddels wel benieuwd haha. Als je er vanuit gaat dat de dame begint met praten, kun je meestal erg lang wachten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Reageren op zijn profiel bedoelde hij waarschijnlijk hoor, we zullen 't zien
Ik begin altijd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben inmiddels wel benieuwd haha. Als je er vanuit gaat dat de dame begint met praten, kun je meestal erg lang wachten.
Charmander, squirtle, bulbasaurquote:
Grapje hoop ik?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Charmander, squirtle, bulbasaur
Hey
Hey exotische schone
Hey kom je hier vaker
Mooie ogen heb je
Np.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Silenus het volgende:
Types als Dimachaerus zorgen er altijd voor dat gasten zoals ik er extra positief in naar voren komen. Heerlijk. `Oh zo blij dat ik eindelijk eens niet zo´n kansloze kutkneus spreek´
Levert me echt een hoop op. Thanks man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |