Precies, en omdat vorig jaar Coens Café nu Ekdom's Eetcafé is zal hij er wel in komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.Hij gaat nu de komende dagen oefenen met heel verbaasd klinken wanneer Wilbert hem belt tijdens zijn eigen uitzending.
en olie4t feest!quote:
Die laatste paar weken, hoeven ze niet dvd's te bestellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje 'prijzenkast opruimen'.
Ik laat al sinds m'n verjaardag m'n baard staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er hier btw nog mannen, of vrouwen, die hun snor laten staan?
Nee dat vind ik onzinnig en lelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er hier btw nog mannen, of vrouwen, die hun snor laten staan?
quote:
nope...quote:
nja, ik ben vooral benieuwd dus ik doe een poging. maar ik denk niet dat ie na 1 december nog blijft staan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzinnig en lelijk.
twitter:BlankaTuma twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 20:54:53@gerardekdom Een kleine moeite om antwoord te geven, toch. Fijn als mensen elkaar weer helpen! Goed salaris, sushi in je bek, maar antwoord? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |