Ik ben zo weer terug johquote:
Met zonder jasquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal.
Wat een lekker weertje vandaagzonder jas naar buiten
Volgende week 30-35 gradenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal.
Wat een lekker weertje vandaagzonder jas naar buiten
Ohja ga je dan weg?quote:
Thailandquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja ga je dan weg?
ik vind hoger dan 25 graden echt zum kotsen.
..Oke?quote:
Moet schoonmaken en een berg huiswerk wegwerken voor morgenochtend. Moet ook nog eens koken. Te weinig tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook nietWat is jouw issue?
Dat is Alex Turner.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie is dat in je UI? Lijkt op Alex Turner.
Ik wel, maar ik voer ze niet uitquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet schoonmaken en een berg huiswerk wegwerken voor morgenochtend. Moet ook nog eens koken. Te weinig tijd.
[..]
Dat is Alex Turner.
Ik ben naar school geweest, oliebol gegeten, huiswerk gemaakt in de bieb en straks oppassenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Ezell het volgende:
O ja, het enige wat ik vandaag heb gedaan: eten en filmpjes kijken.
#LUILEKKERLAND
verdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest, oliebol gegeten, huiswerk gemaakt in de bieb en straks oppassende leef
wat nou verdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
verdomme![]()
over eten gesproken, ik ga fruit pakken
Mijn dagelijks leven, niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
Ik werd wakker, en toen keek ik tv, en toen ging ik achter een pc zitten en voila. Vijf voor zes.
Ik verveel me dan echt heel erg. Ben bij mijn ouders thuis zonder boeken of instrumenten of laptop of wat dan ook, dus niet veel te doen verderquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn dagelijks leven, niets mis mee.
Ik ben vandaag niet eens buiten geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
Ik werd wakker, en toen keek ik tv, en toen ging ik achter een pc zitten en voila. Vijf voor zes.
Ik ook niet. Straks naar vrienden toe dus moet nog wel aankledenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweest.
ZOVEELquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wat nou verdomme
ik ga ook fruit pakken goed idee. Is al drie weken gelden ofzo.
Ik heb straks een date met een stapel boeken. Ik hoop dat ze neukbaar is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Straks naar vrienden toe dus moet nog wel aankleden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb straks een date met een stapel boeken. Ik hoop dat ze neukbaar is.
negatief?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ZOVEEL
Ik kan niet zonder fruit. Zo jamjamamajajamamamajamam.
Wat voor boeken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb straks een date met een stapel boeken. Ik hoop dat ze neukbaar is.
Heb je geblowd ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:07 schreef Tchock het volgende:
Ik moest super erg naar de wc en toen ging de telefoon en toen ik aan het bellen was kwam er iemand aan de voordeur en het duurde allemaal een eeuwigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |