En mensen die een open relatie hebben dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zo achterlijk dat mensen hier nog afspraken over moeten makenAls je een partner hebt blijf je diegene gewoon trouw, klaar. Geen geflirt, gezoen, geneuk, niks met iemand anders en dat lijkt me gewoon common sense

srryquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Die postte ik net in het vorige topic.

soms, als je je verveeld, in de klas, is dat best amusantquote:

Open relatiequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En mensen die een open relatie hebben dan?
 Die houden niet genoeg van elkaar om zich echt aan elkaar over te geven, die hebben gewoon een relatie voor de seks, en omdat de ander 'wel leuk' is.
 Die houden niet genoeg van elkaar om zich echt aan elkaar over te geven, die hebben gewoon een relatie voor de seks, en omdat de ander 'wel leuk' is.

Je Nederlands, cach, je Nederlands.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
soms, als je je verveeld, in de klas, is dat best amusant

De mensen daar zijn veel te vriendelijk. Als je basht op een poster, ontvang je een zee van knuffels waardoor je haast medelijden krijgt. Laatste keer dat ik er ben geweest was 3 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
soms, als je je verveeld, in de klas, is dat best amusant

quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Open relatieDie houden niet genoeg van elkaar om zich echt aan elkaar over te geven, die hebben gewoon een relatie voor de seks, en omdat de ander 'wel leuk' is.

Ja, mongolen. Sorry, maar als je niet ziedend rood en groen van jaloezie wordt als je vriend(in) met een ander ligt te rotzooien is er toch iets goed mis met je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ken genoeg mensen die dat wel hebben.

Helemaal toppiequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb 'n andere UI, nu blij?

heb nu elke keer een oude lelijke tas bij me omdat ik kippenvel krijg van mensen die goud en zilver samen dragen
 heb nu elke keer een oude lelijke tas bij me omdat ik kippenvel krijg van mensen die goud en zilver samen dragen  

Nu kun je naaktpics postenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Zo, de administratie zit er ook weer op.

Toen kende ik 9gag nog nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De mensen daar zijn veel te vriendelijk. Als je basht op een poster, ontvang je een zee van knuffels waardoor je haast medelijden krijgt. Laatste keer dat ik er ben geweest was 3 jaar geleden ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |