Dat is inderdaad een gammel ding. Hij doet het wel, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
die mixer uit de weekaanbiedingen heb ik wel eens gehad.
na 1 keer gebruik vielen de gardes er spontaan uit en kreeg ik ze er niet meer in.
en vielen er nog wat losse onderdelen uit
exit mixer
Het leek mij wel wat, nou ja, laat dan maar....quote:Op maandag 18 november 2013 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gammel ding. Hij doet het wel, maar daar is alles mee gezegd.
Ik had hetzelfde probleem. Het tosti apparaat van de Action heb ik nu bijna een jaar en werkt nog steeds prima. Schroef hem alleen wel vaak uit elkaar om de binnenkant schoon te maken want vet en kaas druipt allemaal tussen de kieren door het apparaat in.quote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
die mixer uit de weekaanbiedingen heb ik wel eens gehad.
na 1 keer gebruik vielen de gardes er spontaan uit en kreeg ik ze er niet meer in.
en vielen er nog wat losse onderdelen uit
exit mixer
Hema heeft er een van 10 euro, die is prima. (voor de prijs dan he)quote:Op maandag 18 november 2013 17:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Het leek mij wel wat, nou ja, laat dan maar....
Thnx dan ga ik daar maar eens kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hema heeft er een van 10 euro, die is prima. (voor de prijs dan he)
hier zijn er niet (meer) maar gelukkig heb ik er al tweequote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef soapie het volgende:
Ik heb trouwens nog wel zo'n glazen kerstboom ding gescoord!!
Ik had ook de laatste dichte doos.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier zijn er niet (meer) maar gelukkig heb ik er al twee
Bedoel je dan bijvoorbeeld gezichten, dieren of andere dingen te tekenen? Ik weet namelijk dat ik die eerder kocht bij zo'n boekenvoordeel winkel? Waar altijd van die felgekleurde dingen aan de ramen hangen met "opheffings uitverkoop, verbouwingsverkoop!!!!1!!" maar dan er echt al jaren zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:40 schreef Deezertje het volgende:
Jullie toevallig ook niet een uitlegboekje gezien met de basistechnieken om te tekenen/schilderen gezien? Online is veel te vinden, maar vind het handiger om er gewoon een boekje naast te houden met stap voor stap instructies...
Ik moest hieraan denkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:40 schreef Deezertje het volgende:
Jullie toevallig ook niet een uitlegboekje gezien met de basistechnieken om te tekenen/schilderen gezien? Online is veel te vinden, maar vind het handiger om er gewoon een boekje naast te houden met stap voor stap instructies...
http://www.boekenvoordeel.nl/hobby/tekenen.htmlquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Bedoel je dan bijvoorbeeld gezichten, dieren of andere dingen te tekenen? Ik weet namelijk dat ik die eerder kocht bij zo'n boekenvoordeel winkel? Waar altijd van die felgekleurde dingen aan de ramen hangen met "opheffings uitverkoop, verbouwingsverkoop!!!!1!!" maar dan er echt al jaren zitten.
hadden ze die vorig jaar ook niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah Vrijdag deze even scoren:
[ afbeelding ]
Of toch maat kleiner maar ze vallen vast klein uit en de keus is XS/S, M/L of XXL. Als ze goed bevallen ga ik even voorraadje inslaanKoop ze normaal altijd bij de Hema maar is toch duurder en gaan net zo snel kapot
En iemand bekend met deze snowboots? Leken me wel handig voor erbij
dat heb ik er volgens mij een keer gekocht.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames (en heren?),
Heeft de Action ook tochtband, dat jullie weten?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik er volgens mij een keer gekocht.
ik plakte dat in de deuropening en vervolgens ging de deur niet meer dicht.
toen tochtte het pas echt erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |