quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Moet ze geen gewoonte van maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Moira. het volgende: [..] Vas heeft soms ineens van die gekke buien dat ze zich gedraagt als een normaal zorgzaam mens. Best eng
![]()
Dat vind ik ook wel chill, weet je. Maar deze kant van jou moet je ook laten zien.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey ja maar ik zeg gewoon wat ik denk toch.
Komt wel goed joh, zit sowieso veel beter in m'n vel nu.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel chill, weet je. Maar deze kant van jou moet je ook laten zien.
Beter! Vast blijven houdenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, zit sowieso veel beter in m'n vel nu.
Ben je onze eindeloze DM gesprekken vergeten?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet ze geen gewoonte van maken.![]()
Straks vind ik nog een reden om aardig terug te doen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, zit sowieso veel beter in m'n vel nu.
heb jij ook van die traumatische pics gekregen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je onze eindeloze DM gesprekken vergeten?I can not.
Ja, tijdens het typen herinnerde ik me dat ik je laatst ook een best leuke meid met duckface noemde.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je onze eindeloze DM gesprekken vergeten?I can not.
Nou traumatisch, ik zou het eerder opwindend noemenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb jij ook van die traumatische pics gekregen?
._.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou traumatisch, ik zou het eerder opwindend noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik vond het best luguberquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die foto dat Sardu zijn geslachtsdeel in dat rottende eendenkarkas steekt terwijl hij een berenpak aan heeftquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, kan je die fwden naar Mono? Die waren eigenlijk niet voor jou... Vooral die met een banaan in mijn hand.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb jij ook van die traumatische pics gekregen?
hij heeft ze al gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohja, kan je die fwden naar Mono? Die waren eigenlijk niet voor jou... Vooral die met een banaan in mijn hand.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die foto dat Sardu zijn geslachtsdeel in dat rottende eendenkarkas steekt terwijl hij een berenpak aan heeft
Zaad gemorst in mijn broekje toen
Don't underestimate my power.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, tijdens het typen herinnerde ik me dat ik je laatst ook een best leuke meid met duckface noemde.![]()
It's slipping away...
Jezusquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die foto dat Sardu zijn geslachtsdeel in dat rottende eendenkarkas steekt terwijl hij een berenpak aan heeft
Dat was inderdaad een goed wakker worden toen. Gewoon meteen een eendenkarkas vinden terwijl je nog met een odol loopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |