Ermagerd je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou ook niet nodig hoeven te zijn![]()
![]()
Doe iets met memesquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Maar over het helpen met opdracht Molo: ik moet een vocabulary opdracht verzinnen en dan uitleggen hoe ik die stap voor stap ga doen in een klasheb nu een vocabulary opdracht ism met een puzzel, nu nog een andere verzinnen
tof patroon wel, geen idee alleen in wat voor klaar-iets ik dat leuk zou vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Molo:
[ afbeelding ]
Het is voor veel patronen te gebruiken
ja hier hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Gelukkig is mijn familie wel leuk. Jammer genoeg die van Sjon niet
of hints, pictionary of een rebusquote:
ja stom is dat.... en moeilijk in te schattenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed zijn moeder is dan wel zo asl ik vraag of ik een taart mee zal nemen die ik dan maak NEE IK HOEF JE TAART NIET'. Of iets in die richting. En dan heb ik zoiets van DOOODD en voel ik mij aangevallen
Zoek de foutquote:
en dat snappen mensen niet of hebben ze gewoon helemaal niet door... Wat een domme diersoort zijn we ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed met zulke opmerkingen en de toon kun je mij instant een gevoel geven alsof ik niet goed genoeg ben
of een woordzoeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Oh kan wel iets met een verhaal doen dat verkeerde woorden gespeld zijn idd
woorden weglaten en zelf invullen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Oh kan wel iets met een verhaal doen dat verkeerde woorden gespeld zijn idd
Trusten pen0r.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Molo het volgende:
Nou, het was gezellig, maar ik ga slapen, ajuus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |