Oké, doei!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nja, het is allemaal ergens goed voor, maar ik heb nu geen tijd om dat uit te leggenDoei!
Ik ben Nick ben 25 jaar en woon in het zonnige zuiden van Nederland (Roosendaal). Ik werk in de ICT als Systeembeheerder bij een accountantskantoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haar Sherlock even volspammen! Maar vertel wat over jezelf Xeor, jij geile panda.
25quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben Nick ben 25 jaar en woon in het zonnige zuiden van Nederland (Roosendaal). Ik werk in de ICT als Systeembeheerder bij een accountantskantoor.
Neequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
25! Ik dacht dat je meer van rond mijn leeftijd was
En wat is jou leeftijd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
25! Ik dacht dat je meer van rond mijn leeftijd was
17, die van jouw?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En wat is jou leeftijd?
Goedemorgen popjes!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit stuurde Spatie me gisteren:
[ afbeelding ]
Hahaha..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Edit: 24.
Je ziet er goed uit voor iemand die pensioen nadert
Mijn weekend is al begonnen, dus Breaking Bad kijken. Al zal ik nog wel moeten leren voor tt's.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha..Nou bedankt..
![]()
Wat ga je doen op deze mooie zonnige dag?
Nee haha..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijn weekend is al begonnen, dus Breaking Bad kijken. Al zal ik nog wel moeten leren voor tt's.
En jij? Ben je verloskundige?!
Morgen cjutiequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En wat is jou leeftijd?
Goedemorgen popjes!
Oh oké. Lijkt me echt helemaal niks, de hele dag naar vrouwelijke geslachtsdelen kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee haha..Ik werk als verzorgende, maar ik heb geleerd voor Kraamverzorgster.
Dat doe ik dan ook niet..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh oké. Lijkt me echt helemaal niks, de hele dag naar vrouwelijke geslachtsdelen kijken
Ja gaat prima, en met jou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Leuk je weer eens te zien hier
hoe ist met u?quote:
Welkomquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja gaat prima, en met jou?![]()
Ja, dacht moet maar weer eens komen koekeloeren!
Ah, nice!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietheb gisteren wel een hotel geboekt voor 2 dagen in Bangkok.
Snel door naar Chiang Mai daar is het zonnig en in Bangkok regent hetquote:
Aha!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=c-u-t-e¬intopic=384101
Leren, daarna werken en vanavond fissaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hé maat. Wat ga je doen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |