Hoiquote:
quote:
quote:
Het is ook wel tijdrovend inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom maar ik vind de sc meestal zo tijdrovend![]()
Te gezellig
Ik heb 2 Chinezen moeten inhuren die nu m'n huiswerk maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook wel tijdrovend inderdaad
quote:
quote:
NaamTT'squote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook wel tijdrovend inderdaad
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[warning] DonnieDarkno [/warning]
Nice, nice.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Wtf xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heeft me wel een adoratietopic opgeleverd!
[..]Terechte .gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Struggles?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
''Soms laat men een bijzin......''
Ik weet niet eens meer wat een bijzin is
Wat doe je voor niveau/jaar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Een FML momentje als ik het cijfer terug ga krijgen
MBO niveau 1 1ste jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat doe je voor niveau/jaar?
Baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |